کد خبر : 1656200 | 25 آذر 1398 ساعت 18:40 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت خاطر پی اس جی از برخورد با دورتموند

باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که به ام‌باپه اجازه نخواهد داد تا در المپیک ۲۰۲۰ شرکت کند.

رضایت خاطر پی اس جی از برخورد با دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف بوروسیا دورتموند برود. قرعه ای به مراتب راحت تر برای پاریسی ها نسبت به فصول گذشته.

 

 

1449782

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن درباره رویارویی این تیم با بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت:« بازی‌های حذفی همیشه سخت است و نباید اشتباه کرد. این دیدار مثل دیگر رویارویی‌ها برای ما خواهد بود اما قطعا برای توخل یک بازی خاص است. بازی کردن برابر بوروسیا دورتموند برای ما بهتر از تیم هایی مثل اتلتیکو مادرید است. دورتموند با فاوره بازی هجومی و زیبا را در دستور کار خود قرار می‌دهد و این کار ما را راحت می‌کند.

با توجه به اینکه بوروسیا دورتموند بازی هجومی و زیبا را در دستور کار خود قرار می‌دهد و ما هم فوتبال هجومی ارائه می‌دهیم دو بازی زیبا پیش رو داریم.»

 

 

1457724

 

 

هواداران فوتبال در فرانسه امیدوار بودند که باشگاه پاری سن ژرمن اجازه حضور را به کیلیان ام‌باپه بدهد تا در المپیک 2020 شرکت کند با این حال لئوناردو اعلام کرد که این باشگاه به ام‌باپه اجازه نخواهد داد که در المپیک توکیو شرکت کند.

او گفت: «بازیکنان در طول فصل، زیاد خسته می‌شوند. الان تیم ما بازیکن مصدوم زیادی دارد. باید همه مسائل را به خوبی اداره کرد و از بازیکنان حمایت شود. ام‌باپه بعد از فصل نیاز به استراحت دارد و به همین خاطر در المپیک 2020 شرکت نخواهد کرد.»

دیدگاه‌ها