کد خبر : 1656204 | 25 آذر 1398 ساعت 19:41 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هانسی فلیک به قرعه بایرن مقابل چلسی

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد فعلا به قرعه تیمش مقابل چلسی فکر نمی کند.

واکنش هانسی فلیک به قرعه بایرن مقابل چلسی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید به مصاف چلسی برود و هانسی فلیک با اشاره به تقابل های جالب این دو تیم در سال های اخیر معتقد است در لیگ قهرمانان بازی آسانی وجود ندارد. سرمربی بایرن مونیخ همچنین در مورد آخرین وضعیت بازیکنان تیمش در آستانه دیدار مقابل فرایبورگ نیز صحبت کرد.

 

1459137

 

هانسی فلیک گفت: "در دور یک هشتم لیگ قهرمانان حریف آسانی وجود ندارد. چلسی تیم خوبی است و در سالهای اخیر رقابت های جالبی بین دو تیم برگزار شده است. ما باید برای پیشرفت کردن متمرکز شویم. در حال حاضر من به چلسی فکر نمی کنم و روی دیدار مقابل فرایبورگ متمرکز شده ام.

 

حواشی اخیر بین جاشوا کیمیچ و ژروم بواتنگ؟ اتفاقاتی از این قبیل می تواند رخ دهد و ما فوتبال بازی می کنیم. من به هر دو بازیکن و کل تیم گفته ام که از آنها چه انتظاری دارم و در چنین شرایطی چه احساسی پیدا می کنم.

 

من کادر فنی خوبی کنار خود دارم که از من حمایت می کنند و بازیکنان نیز از چالش های موجود آگاهند. آنها در نیمه دوم چهره متفاوتی مقابل برمن نشان دادند و این امر من را تحت تاثیر قرار داد. بایرن نشان داد که می تواند چه واکنشی نشان دهد و برای گلزنی حریص است. در دیدار مقابل فرایبورگ لئون گورتسکا به دلیل مشکلات عضلانی غایب خواهد بود، اما محرومیت خاوی مارتینز تمام شده و در مورد کورنتین تولیسو نیز باید صبور باشیم."

دیدگاه‌ها