کد خبر : 1656216 | 25 آذر 1398 ساعت 22:38 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ناپولی به دیدار مقابل بارسلونا می رسد

کالیدو کولیبالی، مدافع ارزشمند ناپولی می تواند این تیم را در دیدار مقابل بارسلونا همراهی کند.

ستاره ناپولی به دیدار مقابل بارسلونا می رسد

به گزارش "ورزش سه"، بدشانسی در همین بدو ورود گریبان گنارو گتوزو را گرفته و سرمربی جدید ناپولی حدود چهار هفته نمی تواند کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی خود را در اختیار داشته باشد. دیشب ناپولی در اولین حضور گتوزو روی نیمکت خود مغلوب پارما شد تا این سرمربی شروع ضعیفی را در تیم جدیدش تجربه کند. اما دیگر خبر تلخ برای گتوزو، مصدومیت کالیدو کولیبالی در دقیقه پنج این دیدار بود و اخبار حاکی از آن است این بازیکن به مدت یک ماه نمی تواند برای ناپولی به میدان برود.

 

1431193

 

بدین ترتیب به نظر می رسد کالیدو کولیبالی بازی های ناپولی مقابل ساسولو، اینتر، لاتزیو در سری آ و پروجیا در کوپا ایتالیا را در سال جدید از دست داده و حدود یک ماه دیگر قادر به همراهی تیمش باشد.

 

گرچه ابتدا به نظر می رسید مصدومیت کالیدو کولیبالی دشوارتر باشد، اما او به بازی ماه فوریه مقابل بارسلونا خواهد رسید و قطعا تا آن مقطع مصدومیت این مدافع برطرف خواهد شد. امروز و با قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان مشخص شد که ناپولی کار بسیار دشواری پیش رو دارد و باید در مرحله یک هشتم به مصاف بارسلونا برود. کالیدو کولیبالی مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار داشته و ممکن است این آخرین فصل حضور او در ناپولی باشد.

دیدگاه‌ها