کد خبر : 1656430 | 27 آذر 1398 ساعت 10:00 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

پپ: شاید آرتتا هم نتواند مشکل آرسنال را حل کند

پپ گواردیولا می‌گوید دستیارش میکل آرتتا در صورت پیوستن به آرسنال به عنوان سرمربی این تیم کار دشواری خواهد داشت و شاید نتواند مشکلات آرسنال را حل کند.

پپ: شاید آرتتا هم نتواند مشکل آرسنال را حل کند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید دستیارش در این تیم، میکل آرتتا در صورتی که بر اساس شایعات موجود به آرسنال رفته و سرمربی این تیم شود کار دشواری در پیش خواهد داشت و شاید نتواند مشکلات بزرگ آرسنال در حال حاضر را حل کند.

 

1461201

 

گواردیولا در صحبتهای خود درباره آرتتا تایید کرد که آرسنال در روزهای اخیر با آرتتا که سابقه بازی در توپچی‌ها را داشته مذاکره کرده است. گواردیولا با اینکه گفت نسبت به مهارت‌های مربی‌گری دستیارش هیچ شکی ندارد ولی او گفت بعید می‌داند هیچ مربی‌ای بتواند به آرسنالی که در حال حاضر وضعیت بغرنجی داشته و در رتبه دهم جدول به سر می‌برد در کوتاه‌مدت کمک کرده و ورق را به نفع این تیم برگرداند.

 

گواردیولا در این باره گفت:" به نظر من آرسنال در بیست سال اخیر همیشه یکی از بهترین تیمها بوده. وقتی آرسن ونگر سکان هدایت آرسنال را بدست گرفت آن را به سطح جدیدی ارتقا داد ولی آنها در یک سال گذشته با مشکلاتی مواجه بوده‌اند. وقتی یک باشگاه برای تعویض سرمربی‌اش یا خرید بازیکن جدید تصمیم می‌گیرد هدفش همیشه این است که پیشرفت کرده و بهتر شود. ولی اینکه چنین اتفاقی در عمل می‌افتد یا نه، من نمی‌دانم".

 

1461203

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:"شما نظر من را درباره میکل می‌دانید. او یک آدم حرفه‌ای است و من از این بابت هیچ شکی ندارم. میکل با من صادق بود و آرسنال هم در روزهای اخیر با مدیر ورزشی و رئیس ما صحبت کرده است".

 

دیدگاه‌ها