کد خبر : 1656564 | 27 آذر 1398 ساعت 18:17 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

لباس های آدیداس اندازه ستاره برزیلی نیست؛

کوتینیو در بایرن لباس فیک بچگانه می پوشد! (عکس)

ستاره برزیلی تیم بایرن مونیخ به دلیل جثه کوچکش مجبور است در این تیم لباس فیک بر تن کند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان این روزهای بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو است. این ستاره برزیلی تابستان امسال از بارسلونا به صورت قرضی راهی مونیخ شد تا تجربه ای دیگر در دوران حرفه ای خود کسب کند. کوتینیو این هفته ها در ترکیب بایرن به خوبی جا افتاده و در آخرین بازی باواریایی ها یک شب رویایی را با ثبت سه گل و دو پاس گل پشت سر گذاشت.

 

اما اخیرا خبر عجیبی درباره کوتینیو در بایرن منتشر شده و تصاویر مربوط به آن در رسانه های اروپایی جنجال ساز شده است. این ستاره برزیلی به دلیل جثه کوچکی که دارد، در دیدارهای خانگی بایرن و زمانی که این تیم لباس اصلی خود را به تن می کند، مجبور است از یک لباس فیک و بچگانه استفاده کند، نه لباس اصلی تولید شده توسط کمپانی آدیداس!


نکته عجیب اینکه کوتینیو برای پوشیدن لباس دوم یا سوم بایرن مشکلی ندارد و می تواند پیراهن های اورجینال را با سایز خود به تن کند.

 

1461392

 

کوتینیو در حالی مجبور به استفاده از لباس های فیک در بایرن است، که پیراهن های تولید شده آدیداس سبک تر هستند و همچنین رطوبت آنها زودتر خشک می شود اما هیچکدام اندازه بازیکن برزیلی بایرن مونیخ نیستند.

 

1461393

 

ضمن اینکه هواداران تیزبین بایرن این موضوع را شکار و متفاوت بودن مواد مورد استفاده در لباس کوتینیو با دیگر بازیکنان بایرن را کشف کرده اند، گفته می شود دیگر بازیکن بایرن یعنی جاشوا کیمیچ هم به دلیل کوچکی اندامش از لباس های غیر اورجینال استفاده می کند.

دیدگاه‌ها