کد خبر : 1656715 | 28 آذر 1398 ساعت 13:26 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی کلوپ ادای مربی حریف را درآورد! (عکس)

در دیدار لیورپول و مونتری، اعتراض سرمربی مونتری به داور و اعلام اینکه جو گومز باید کارت زرد بگیرد با واکنش کلوپ همراه شد که او را مسخره کرد و هر دو مربی بعد از این صحنه کارت زرد گرفتند.

وقتی کلوپ ادای مربی حریف را درآورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیروز و در جریان دیدار لیورپول و مونتری مکزیک در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان که در نهایت با پیروزی 2-1 لیورپول به پایان رسید، بعد از خطایی که جو گومز بازیکن لیورپول روی یکی از بازیکنان مونتری انجام داد، سرمربی این تیم آنتونیو محمد به داور اعتراض کرده و از کنار زمین با نشان دادن دست خود به او گفت باید به گومز کارت زرد نشان دهد.

 

1461672

 

بعد از این بود که یورگن کلوپ به سمت همکارش برگشته و در حرکتی عجیب به مسخره کردن حرکت او پرداخت و ادایش را در آورد. سرمربی مونتوری از داور می خواست به گومز کارت زرد نشان داده و او را به خاطر دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج کند. کلوپ اما به سمت او برگشته و با تکرار حرکت او با حالتی مسخره دست به تمسخر سرمربی تیم حریف زد تا خبرساز شود.

 

1461674

 

1461671

 

این اتفاق در دقیقه 76 بازی افتاد زمانی که توپ به صورت تصادفی به دست جو گومز برخورد کرد و سرمربی مونتری معتقد بود این صحنه باید با کارت زرد جریمه شود. داور که با گومز صحبت کرده بود معتقد بود کارت زرد نباید داده شود و کمی بعد به سمت هر دو مربی رفت و به هر دوی آنها یک کارت زرد نشان داد.

 

1461676

 

 

دیدگاه‌ها