کد خبر : 1656812 | 28 آذر 1398 ساعت 18:42 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

شجاع روی بورس، از قبل تا ساعتی پس از بازی(عکس)

مدافع پرسپولیسی ها را می توان رو بورس ترین بازیکنان این تیم دانست. شجاع خلیل زاده از قبل تا پس از بازی هر جایی که حضور داشت تعدادی از هواداران را موبایل به دست در کنار خود می دید.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده در دیدار برابر پارس جنوبی جم هم توانست به خوبی در میدان حاضر شود و هم با زوج سازی خوبی که در کنار کنعانی زادگان داشت علاوه بر سیدجلال با این بازیکن نیز با هماهنگی بالایی در میدان حضور داشته باشد. مدافع اصلی سرخ ها، با ادامه روند موفقیت فعلی، قطعا یکی از محبوب ترین بازیکنان پرسپولیس نیز محسوب می شود. او پیش از هر بازی تا ساعتی بعد از بازی ها همچنان مورد استقبال هواداران پرسپولیس قرار دارد. همان طور که در تصاویر می بینیم پس از خروج از هتل، پیش از سوار شدن به اتوبوس، پیش از رسیدن به ورزشگاه و حتی پس از خروج از زمین و در زمان بازگشت به هتل وی یکی از بازیکنانی محسوب می شود که همیشه روی بورس است. 

 

پس از پایان بازی پرسپولیسی ها و رسیدن به سه امتیاز بازی، دو توپ جمع کن به سراغ شجاع آمدند و با وی اقدام به انداختن عکس  کردند و طبیعتا قبول سلفی با توپ جمع کن ها نیز یکی از لذت بخش ترین کارهاییست که شجاع هر هفته آن را تکرار می کند.

 

 

1461814

 

1461815

دیدگاه‌ها