کد خبر : 1656933 | 29 آذر 1398 ساعت 12:20 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ، مصمم به ترک آرسنال؛ مقصد بعدی، رئال؟

با وجود اینکه امروز به احتمال زیاد میکل آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال معرفی می‌شود ولی اوبامیانگ ستاره این تیم قصد ترک آرسنال را دارد و می‌خواهد در ماه ژانویه توپچی‌ها را ترک کند.

اوبامیانگ، مصمم به ترک آرسنال؛ مقصد بعدی، رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر اعلام کرد پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم ستاره آرسنال قصد ترک این تیم را دارد و مایل است در ماه ژانویه توپچی‌ها را ترک کرده و راهی تیم دیگری شود. این مهاجم گابنی که فصل درخشانی را پشت سر گذاشته بر اساس این گزارش از شرایط خود در آرسنال ناراضی است و با وجود اینکه به احتمال زیاد میکل آرتتا از امروز به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب می‌شود ولی اوبامیانگ در هر صورت قصد خروج دارد.

 

1462015

 

میرر می‌گوید اوبامیانگ با اینکه در این فصل با 13 گل زده تا اینجا بهترین گلزن آرسنال بوده ولی از شرایط کلی تیم خسته شده و از تمدید قراردادش با باشگاه هم سر باز زده است. از قرارداد اوبامیانگ تنها 18 ماه باقی مانده و با توجه به اینکه او سی ساله شده می‌داند که ارزشش در آینده به سرعت کاهش خواهد یافت و به همین علت است که تصمیم دارد هر چه سریعتر امیریتس را ترک کند.

 

1462018

 

اوبامیانگ که از دورتموند به آرسنال پیوست با شایعاتی مواجه است که احتمال پیوستن او به رئال مادرید در یک انتقال بزرگ را مطرح می‌کند. باید دید در روزهای آتی و در ماه ژانویه برای این ستاره گلزن چه روی خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها