کد خبر : 1656950 | 29 آذر 1398 ساعت 13:48 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمایل فابیو کاناوارو برای مربی‌گری در اروپا

فابیو کاناوارو، اسطوره ایتالیایی یوونتوس و رئال مادرید بعد از کسب موفقیت به عنوان سرمربی در چین و قهرمانی در سوپرلیگ این کشور قصد دارد مربی‌گری در اروپا را تجربه کند.

تمایل فابیو کاناوارو برای مربی‌گری در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا که به عنوان سرمربی در فوتبال چین موفق بوده و با باشگاه گوانگژو اورگرانده موفق به فتح سوپرلیگ این کشور شده حالا قصد دارد در ادامه دوران حرفه‌ایش به عنوان مربی راهی اروپا شده و مربی‌گری در قاره سبز را تجربه کند.

 

1462039

 

کاناواروی 46ساله که در زمان فوتبالیست بودنش فاتح توپ طلا شده چندی پیش به عنوان سرمربی گوانگژو اورگرانده در سوپرلیگ چین به قهرمانی رسید. او پیش از آن هم در لیگ چین هدایت تیمهای تیانجین کوانجیان و همینطور تیم ملی این کشور را به عهده داشت. کاناوارو حالا می‌گوید قهرمانی با گوانگژو برای او قدم مهمی در مسیر پیشرفت در مربی‌گری بوده ولی او حالا نیم‌نگاهی به مربی‌گری در اروپا دارد.

 

کاناوارو در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:" مربی‌گری در ایتالیا؟ دارم برای رسیدن به آن کار می‌کنم. من الان در حال گذراندن کارآموزی هستم. من در چین قهرمان لیگ دسته دو شده‌ام، با یک تیم به لیگ دسته بالاتر صعود کرده‌ام و بعد هم به لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ام. حالا هم که توانسته‌ام قهرمان لیگ شوم. این تجربه بی‌نظیری است".

 

1462040

 

کاناوارو در ادامه گفت:" فوتبال چین نوع متفاوتی از فوتبال است و از نظر شدت بازی‌ها و تکنیک با اروپا قابل مقایسه نیست ولی ما در لیگ  قهرمانان آسیا با تیمهای قوی‌ای روبرو می‌شویم. هدف من این است که به اروپا برگردم و خودم را با مربیان بزرگ و درجه‌یک مقایسه کنم. ولی به این منظور  باید آماده باشم و تجربه داشته باشم".

 

 

دیدگاه‌ها