کد خبر : 1656995 | 29 آذر 1398 ساعت 17:23 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد سه سال و نیمه؛ دستمزد 5.5 میلیون

با تایید گواردیولا؛ میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی دقایقی پیش تایید کرد که میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال خواهد بود.

با تایید گواردیولا؛ میکل آرتتا سرمربی جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از اخراج سرمربی سابقش اونای امری به دلیل کسب نتایج ضعیف و رتبه بسیار بد این تیم در جدول لیگ برتر، تا امروز بدون سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد و فردی لیونگ‌برگ، ستاره سوئدی سابق این باشگاه و دستیار امری تا این لحظه به عنوان مربی موقت سکان هدایت تیم را به عهده داشته.

 

 

1462129

 

 

از زمان اخراج اونای امری، شایعات زیادی درباره جانشین او مطرح شد ولی به تدریج مشخص شد که میکل آرتتا، دستیار پپ گواردیولا در منچسترسیتی و نفر دوم کادر فنی این تیم از شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت آرسنال به عنوان سرمربی برخوردار است.

رسانه های انگلیسی چند روز پیش تصاویر ملاقات او با سران آرسنال را منتشر کردند و پپ گواردیولا نیز در نشست خبری پیش از بازی با آکسفورد در جام اتحادیه تایید کرد که آرتتا او را از این موضوع مطلع کرده بود.

 

 

1461412

 

 

پپ که امروز در نشست خبری بازی با لستر شرکت کرده بود، تایید کرد که آرتتا سرمربی بعدی توپچی ها خواهد بود:«آرتتا در لندن است تا توافق با آرسنال را نهایی کند. تقریبا کار تمام شده و او را سرمربی جدید آرسنال بدانید.

البته من در جریان آخرین جزئیات نیستم ولی فکر می کنم او الان در باشگاه آرسنال باشد. وقتی شما رویایی دارید، نمی تواند تا رسیدن به آن متوقف شوید. آرسنال همیشه بخشی مهمی از دوران فوتبال آرتتا بود و آنها یکی از بهترین تیم های انگلیس هستند. برای او بهترین آرزوها را دارم و تقریبا مطمئنم که کارش را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.»

 

گفته می شود قرارداد میکل آرتتا با آرسنال سه سال و نیمه است و سالی 5.5 میلیون پوند نیز دستمزد خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها