کد خبر : 1657045 | 29 آذر 1398 ساعت 20:10 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: حدس می زدم لستر مدعی باشد

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی حدس می زده لستر این فصل مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد.

گواردیولا: حدس می زدم لستر مدعی باشد

به گزارش "ورزش سه"، این هفته و در دیداری تعیین کننده در جدول لیگ برتر، منچسترسیتی و لسترسیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و شاگردان پپ گواردیولا می توانند با کسب پیروزی به یک امتیازی لستر رده دومی برساند. سرمربی سیتیزن ها در نشست خبری پیش از این دیدار خبر از بازگشت سرخیو آگوئرو و جان استونز به تمرینات داد.

 

پپ گواردیولا گفت: "لسترسیتی در تابستان هری مگوایر را به فروش رساند اما در دیگر پست ها آنها همان تیم سابق هستند. لسترسیتی در میانه میدان کیفیت بالایی داشته و در ضدحملات قدرتمند عمل می کند. فصل گذشته این احساس را داشتم که آنها این فصل برای حضور در بین چهار تیم برتر جدول مبارزه خواهند کرد و این اتفاق هم رخ داد، زیرا لستر یک تیم فوق العاده است.

 

1462024

 

شرایط جدول در لیگ برتر؟ هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. فاصله ای که حالا ما با تیم های بالا سر یا پایین تر از خود داریم، می تواند طی چند هفته و به خصوص در این مقطع زمانی تغییر کند و ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

 

فشار زیادی روی تیم ها و مربیان؟ پیش از این همیشه در سراسر جهان شرایط اینگونه بود، اما اوضاع در انگلیس فرق می کرد. باشگاه ها و مالکان مبالغ زیادی را پرداخت می کنند، مردم بی تاب تر هستند و سریع می خواهند نتیجه بگیرند، اما کل زندگی اینگونه است.

 

شرایط بازیکنان؟ سرخیو آگوئرو و جان استونز اخیرا به تمرینات بازگشته و در دو جلسه تمرینی حضور داشته اند، اما داوید سیلوا هنوز موفق به تمرین کردن نشده است."

دیدگاه‌ها