کد خبر : 1657064 | 29 آذر 1398 ساعت 22:42 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

راجرز: برای صحبت از قهرمانی لیورپول زود است

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی مدعی شد آماده چالش دیدار مقابل منچسترسیتی است.

راجرز: برای صحبت از قهرمانی لیورپول زود است

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی این فصل فراتر از انتظار نشان داده و بالاتر از منچسترسیتی در رتبه دوم لیگ برتر قرار گرفته است. در آستانه دیدار حساس سیتی و لستر در استادیوم اتحاد، برندان راجرز این بازی را فرصت خوبی برای اثبات توانایی های تیمش دانست.

 

برندان راجرز گفت: "ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد، تیم های بزرگی در لیگ برتر وجود دارند، اما ما در موقعیت خود راحت هستیم. ما ثبات زیادی از خود نشان داده ایم و نمی توانیم پیش بینی کنیم که تیم های دیگر چه عملکردی خواهند داشت. ما در رتبه ای هستیم که هیچ کس انتظار ان را نداشت، اما من نمی خواهم بازیکنان لسترسیتی را تحت فشار قرار دهم و می خواهم آنها از فوتبال بازی کردن لذت ببرند.

 

1403483

 

بازی با منچستر یونایتد برای ما یک تجربه بسیار خوب بود. در نیمه اول ما نمایش خوبی ارائه ندادیم، اما در نیمه دوم فوق العاده بودیم. در دیدار مقابل لیورپول، ما با یک پنالتی دیرهنگام مغلوب شدیم که دشوار بود.

 

دیدار با سیتی چالش بزرگی بوده و من مشتاق آغاز این بازی هستم. سیتی در سطح فوق العاده ای بازی می کنند و این فرصت خوبی برای ما است که توانایی های خود را نشان دهیم، ما به کار خود ایمان داریم. مردم به جدول نگاه می کنند و می گویند لیورپول عنوان قهرمانی را کسب کرده یا لستر دوباره این کار را انجام خواهد داد؟ اما به نظر من هنوز برای صحبت در این مورد خیلی زود است."

دیدگاه‌ها