کد خبر : 1657132 | 30 آذر 1398 ساعت 11:19 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی هاشمی‌نژاد در پایان مرحله اول لیگ شنا

مرحله نخست هفدهمین دوره مسابقات لیگ شنا کشور سال ۱۳۹۸ با پیشتازی شهید هاشمی نژاد مشهد به پایان رسید و تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

صدرنشینی هاشمی‌نژاد در پایان مرحله اول لیگ شنا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین روز از مرحله نخست هفدهمین دوره دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۸ پیگیری و به پایان رسید.

۱۰ تیم حاضر در این رقابت‌‌ها در عصر روز دوم این مسابقات در چهار ماده ۲۰۰متر مختلط انفرادی،۱۰۰متر پروانه،۱۵۰۰متر آزاد و ۱۰۰×۴متر آزاد تیمی به آب زدند و نفرات برتر هر ماده مشخص شد. در پایان مرحله اول تیم شهید هاشمی نژاد مشهد در جایگاه اول ایستاد و پرسپولیس و نفت تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.


رقابت های امسال با حضور ۱۰ تیم و در سه مرحله برگزار خواهد شد. برگزاری هر سه مرحله در استخر قهرمانی آزادی تهران و در دو نوبت صبح و عصر پیش بینی شده است. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات مرحله دوم این رقابت‌ها ۱۰ و ۱۱ بهمن و مرحله سوم و آخر نیز هشتم و نهم اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.


استخر شهید هاشمی نژاد مشهد، آکادمی ۹ دی و آزادی، پرسپولیس، توسعه شنای البرز، هتل آپارتمان کورش کرمانشاه، کیان شنای گلستان، عقاب نهاجا، مقاومت بسیج، نفت تهران و نفت امیدیه ۱۰ تیم حاضر در هفدهمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور هستند.


رده بندی تیمی هفدهمین دوره مسابقات شنا باشگاه‌های کشور تا پایان مرحله نخست به شرح زیر است: 

 

    شهید هاشمی نژاد مشهد با امتیاز ۱۲۱۶
    پرسپولیس   با امتیاز ۱۱۷۴
    نفت تهران با امتیاز ۱۰۵۲
    کیان شنا گلستان  با امتیاز ۹۱۸
    هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه  با امتیاز ۹۰۱
    آکادمی ۹ دی و آزادی  با امتیاز ۸۶۸
    مقاومت با امتیاز ۸۴۰
    عقاب نهاجا با امتیاز ۶۸۷
    نفت امیدیه با امتیاز ۶۲۱
    توسعه شنای البرز با امتیاز ۵۳۴

 

دیدگاه‌ها