کد خبر : 1657176 | 30 آذر 1398 ساعت 13:25 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی امروز سرمربی اورتون می‌شود

به گزارش دیلی استار، کارلو آنچلوتی امروز و پیش از دیدار اورتون و آرسنال در لیگ برتر، به عنوان سرمربی جدید اورتون منصوب خواهد شد.

آنچلوتی امروز سرمربی اورتون می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌استار اعلام کرد بعد از چندین روز شایعه و گمانه‌زنی، کارلو آنچلوتی امروز رسما به عنوان سرمربی جدید اورتون اعلام خواهد شد. اعلام منصوب شدن آنچلوتی پیش از دیدار امروز اورتون با آرسنال در لیگ برتر انجام خواهد شد.

 

1462418

 

اورتون امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، گودیسون پارک میزبان آرسنالی است که به تازگی میکل آرتتا را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده. در روزهای اخیر از آنچلوتی به عنوان نامزد اصلی سرمربی‌گری اورتون نام برده می‌شد. اورتون از زمان اخراج سرمربی قبلی‌اش مارکو سیلوا تا کنون با مربی موقت بازی می‌کرد و دانکن فرگوسن اسطوره این باشگاه نقش مربی موقت را به عهده داشت. اورتون با هدایت فرگوسن چلسی را 3-1 شکست داده و با منچستریونایتد به تساوی 1-1 رسیده بود.

 

از زمان اخراج آنچلوتی از ناپولی از او به عنوان گزینه اول باشگاه اورتون نام برده می‌شد ولی آرسنال هم در این میان به عنوان یک گزینه مهم دیگر مطرح بود. آنچلوتی 60 ساله در دوران مربی‌گری خود سه بار فاتح چمپیونزلیگ بوده و سابقه هدایت تیم های بزرگی مثل چلسی، رئال مادرید، آث میلان، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ را دارد.

 

 

دیدگاه‌ها