کد خبر : 1657177 | 30 آذر 1398 ساعت 13:45 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فردی زیر دست آرتتا نمی ماند

لیونگ‌برگ در آستانه ترک آرسنال و پیوستن به مالمو

با وجود آنکه فردی‌ لیونگ‌برگ گفته بود با آمدن آرتتا در آرسنال ماندگار خواهد بود، ولی به گزارش سان او قصد دارد این تیم را ترک کرده و هدایت باشگاه مالموی سوئدی را به عهده بگیرد.

لیونگ‌برگ در آستانه ترک آرسنال و پیوستن به مالمو

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه فردی لیونگ‌برگ دیشب اعلام کرده بود بعد از منصوب شدن میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال در این باشگاه خواهد ماند و امیریتس را ترک نخواهد کرد ولی روزنامه سان می‌گوید لیونگ‌برگ قصد ترک آرسنال و بدست گرفتن سکان هدایت مالموی سوئد را دارد. لیونگ‌برگ پیش از منصوب شدن آرتتا به عنوان سرمربی، مربی موقت آرسنال بود.

 

1462420

 

لیونگ‌برگ 42ساله در دوران اونای امری، سرمربی سابق و اخراج شده آرسنال به عنوان دستیار او خدمت می‌کرد و بعد از اخراج امری تا دیروز و منصوب شدن آرتتا، به عنوان مربی موقت هدایت تیم را به عهده داشت.

 

در دوران مربی‌گری موقت لیونگ‌برگ، آرسنال پنج بازی انجام داد و یک بار به پیروزی رسید. با وجود منصوب شدن آرتتا به عنوان سرمربی جدید، لیونگ‌برگ امروز برای آخرین بار در بازی مقابل اورتون هدایت توپچی‌ها را به عهده خواهد داشت. ولی سان حالا گزارش می‌دهد که لیونگ‌برگ در آستانه معرفی شدن به عنوان سرمربی جدید مالموی سوئد قرار دارد.

 

1462333

 

بر اساس این گزارش، مالمو می‌خواهد لیونگ‌برگ سوئدی را به جای سرمربی فعلی‌اش اووه روسلر منصوب کند. این گزارش می‌گوید لیونگ‌برگ با مدیر ورزشی باشگاه مالمو، دانیل آندرسون رابطه بسیار نزدیکی دارد.

 

این در حالی است که لیونگ‌برگ دیشب و بعد از منصوب شدن رسمی آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال در توییتی نوشت:" پیام من هنوز همان است که بود. هواداران پشت ما باشند و از تیم حمایت کنند. کمک به باشگاهی که عاشقش هستم در این چند هفته برای من افتخار بزرگی بود و من با هیجان منتظر کار کردن با میکل آرتتا و کادرش در آینده هستم".

 

 

 

دیدگاه‌ها