کد خبر : 1657228 | 30 آذر 1398 ساعت 16:05 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

تبریک پیام نیازمند به خانم کلین شیت ایران (عکس)

دروازه بان تیم سپاهان به بانوی ملی پوش ایران که در آستانه شکستن رکورد او قرار دارد، تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، اوایل این فصل لیگ نوزدهم ایران بود که پیام نیازمند با گل نخوردن در بازی مقابل سایپا، رکورد کلین شیت متوالی فوتبال ایران را از سید حسین حسینی گرفت و به نام خود کرد. نیازمند 940 دقیقه رقیبان خود را در حسرت گلزنی به سپاهان گذاشت و به نفر اول در زمینه آمار گل نخوردن تبدیل شد.

 

اما حالا یک رقیب برای رکورد نیازمند پیدا شده است؛ رقیبی که البته کسی انتظار مطرح شدن نامش را نداشت. زهرا خواجوی، گلر ملی پوش تیم وچان کردستان، در بازی های این هفته لیگ بانوان ایران کلین شیت کرد و آمار گل نخوردن خود را به حدود 900 دقیقه رساند. به همین دلیل او که حالا خانم کلین شیت ایران است، اگر تقریبا نیمی از بازی بعدی خود را بدون دریافت گل سپری کند، با شکستن رکورد نیازمند، به نفر اول ایران در میان مردان و زنان تبدیل خواهد شد.

 

در همین راستا، پیام نیازمند، دروازه بان ملی پوش و جوان سپاهان در صفحه توییتر خود مطلبی منتشر کرده و به این بانوی دروازه بان تبریک گفته است. او در این توییت نوشت: « تبریک به زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی بانوان برای ۹۰۰ دقیقه گل نخوردن. باید هم به خودش هم به هم تیمی هاش خسته نباشید‌ گفت، فوتبال بانوان ما سطحش هر جوری باشه به نظرم کار بزرگیه ده بازی بدون گل خورده.»

 

1462482

دیدگاه‌ها