کد خبر : 1657400 | 01 دی 1398 ساعت 13:48 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نیازی به خرید بازیکن در ژانویه نداریم

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید در ماه ژانویه به بازیکن نیازی ندارد و شایعات درباره بودجه کلان باشگاه برای خرید در ماه ژانویه صحت ندارد.

مورینیو: نیازی به خرید بازیکن در ژانویه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام می‌گوید تیمش در ماه ژانویه نیاز به جراحی نداشته و او نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد. از زمان روی کار آمدن مورینیو در تاتنهام شرایط این تیم رو به بهبود رفته و اسپرز در دوران او از هفت بازی خود در پنج بازی به پیروزی رسیده. مورینیو و تیم جدیدش در لیگ برتر از پنج بازی چهار پیروزی بدست آورده‌اند.

 

1460640

 

با وجود شایعات منتشر شده درباره اینکه باشگاه تاتنهام بودجه سنگینی برای خریدهای جدید در ماه ژانویه در اختیار او گذاشته آقای خاص می‌گوید ترجیح می‌دهد ژانویه آرامی را پشت سر بگذارد و به خرید بازیکن جدید نیازی ندارد.

 

مورینیو در این باره گفت:" من راحت هستم چون هدایت این باشگاه را در وضعیتی بدست آوردم که انتظارش را داشتم. همینطور انتظارش را داشتم که این سوالها از من پرسیده شود که گویا دنیل لوی رئیس باشگاه گفته که قصد ندارد خیلی خرج کند و خبرنگارها از من بپرسند که از این بابت ناراحتم یا نه. سوالتان این است که از این بابت ناراحتم؟ نه، من می‌دانستم و دنیل لوی این را به من گفته بود. همه چیز برای من کاملا مشخص بود و برنامه‌های باشگاه از من مخفی نشده بود. اتفاقا از این بابت خیلی هم خوشحالم".

 

سرمربی جدید تاتنهام در ادامه گفت:" سوالتان اگر این است که ترجیح می‌دادم در ژانویه 300 میلیون پوند بودجه داشته باشم؟ نه این را ترجیح نمی‌دهم. من در ماه ژانویه بازیکن نیاز ندارم".

 

دیدگاه‌ها