کد خبر : 1657479 | 01 دی 1398 ساعت 19:08 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق در راه اصفهان

گزینه ذوبی‌ها مشخص شد، ابراهیم زاده از آمریکا!

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن به دنبال این هستند تا بار دیگر منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی خود انتخاب کنند.

گزینه ذوبی‌ها مشخص شد، ابراهیم زاده از آمریکا!

به گزارش "ورزش سه"،  گزینه‌ای نام آشنا نزدیک به ذوب‌آهن است. مربی‌ای که تا یک قدمی قهرمانی در لیگ پیش رفت و ذوبی‌ها را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند اما از دستیابی به هر دو جام باز ماند تا ماموریت نیمه تمامی داشته باشد.

 

منصور ابراهیم زاده، سرمربی با تجربه و سابق ذوب‌آهن که ساکن آمریکا است گزینه نهایی هیئت مدیره و مدیران این باشگاه قرار گرفته و مذاکرات نهایی بین دو طرف در جریان است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او به عنوان سرمربی بار دیگر سکان هدایت سبزپوشان را بر عهده خواهد گرفت.

 

ذوبی‌ها به دنبال گزینه‌ای نام آشنا بودند که با لیگ برتر ایران آشنا بوده و هم‌چنین با جو و فضای اصفهان آشنا باشد. به همین دلیل باب مذاکره با ابراهیم زاده را باز کردند. از طرفی این مربی رابطه خوبی با رسول کربکندی، رییس سازمان فوتبال ذوب‌آهن دارد و همین دلیل بر رسیدن به نام او برای نشستن بر روی نیمکت شده است.

 

ابراهیم زاده در آخرین تجربه مربیگری خود، در اواخر لیگ نوزدهم بر روی نیمکت سپاهان نشست و توانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد. حالا او ماموریت نه چندان سختی در ذوب‌آهن دارد. این تیم نه شانس سقوط است و نه شانسی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد. به همین دلیل بیشتر هدف و تمرکز خود را باید بر روی فصل آینده بگذارد و بار دیگر به دنبال احیا سبزهای دیار زاینده رود باشد.

دیدگاه‌ها