کد خبر : 1657568 | 02 دی 1398 ساعت 10:30 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

نقش لینگارد در شکست فاجعه‌بار یونایتد(عکس)

جسی لینگارد که سال گذشته تا ماه دسامبر یکی از ستاره‌های منچستریونایتد محسوب می‌شد دقیقا یک سال است که در لیگ برتر موفق نشده برای تیمش حتی یک گل به ثمر برساند.

نقش لینگارد در شکست فاجعه‌بار یونایتد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 منچستریونایتد مقابل واتفورد در بازی دیروز دو تیم توجه رسانه‌های انگلیسی به ادامه ناکامی‌های جسی لینگارد بازیکن این تیم جلب شده چرا که بعد از بازی دیروز دقیقا یک سال از زمانی که جسی لینگارد آخرین گل خود را برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده می‌گذرد و او دقیقا یک سال است که نتوانسته حتی یک گل برای تیمش به ثمر برساند. این در حالی است که لینگارد در اوایل فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب این تیم به حساب می‌آمد.

 

لینگارد سال گذشته در ماه دسامبر یکی از بهترین ماه‌های خود در فصل گذشته را پشت سر گذاشت و در طول یک ماه چهار بار دروازه حریفان یونایتد را باز کرد. لینگارد با گلزنی مقابل آرسنال در اوایل دسامبر آغاز کرده و سپس دو هفته بعد به لیورپول هم گل زد. با روی کار آمدن اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی یونایتد، درخشش لینگارد حتی بهتر شد و در اولین بازی با هدایت سولسشر، لینگارد موفق شد در پیروزی 5-1 مقابل کاردیف دو گل به ثمر برساند.

 

1463092

 

اما از آن بازی به بعد روند افول شدید لینگارد آغاز شد. افولی آنچنان عمیق که باعث شده او تا دیروز دقیقا یک سال نتواند در لیگ برتر جزیره برای تیمش حتی یک گل به ثمر برساند.

 

در بازی دیروز یونایتد مقابل واتفورد و شکست فاجعه‌بار شاگردان سولسشر، لینگارد بار دیگر در گلزنی ناموفق بود تا توجه رسانه‌ها به رکورد عجیب و غریب او در یک سال گذشته جمع شود. چرا که لینگارد در این بازی فیکس بود و در نیمه اول یک فرصت طلایی بدست آورد تا اولین گل بازی و تیمش را به ثمر برساند.

 

1463094

 

در آن صحنه لینگارد در موقعیتی صاحب توپ شد که برای گلزنی تنها بن فاستر دروازه‌بان واتفورد را پیش رو داشت ولی با بی‌دقتی محض توپ را از بالای تیرک افقی به هوا کوبید. اشتباهی که برای یونایتد گران تمام شد چون در شروع نیمه دوم این واتفورد بود که دو گل پشت سر هم زد و 2-0 جلو افتاد. در ادامه طاقت سولسشر از بازی لینگارد طاق شد و پل پوگبا را به جای او به میدان فرستاد که این تغییر هم نتوانست برای شیاطین سرخ مثمر ثمر باشد.

 

 

دیدگاه‌ها