کد خبر : 1657672 | 02 دی 1398 ساعت 17:53 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه اتفاقات عجیب در جم

تبعیض در پرداخت پول به بازیکنان پارس جنوبی

مسئولان پارس جنوبی جم در پرداخت پول به بازیکنان این تیم رویه عجیبی را در پیش گرفته‌اند.

تبعیض در پرداخت پول به بازیکنان پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که در قرارداد همه بازیکنان پارس جنوبی جم بندی وجود دارد که اگر تا نیم فصل 50 درصد مطالبات خود را نگیرند، می‌توانند یک طرفه قراردادشان را فسخ کنند،‌مدیران این باشگاه وعده کرده بودند که تا امروز میزان پرداختی به نفرات خود را به 50 درصد می‌رسانند.

 

از این رو صبح امروز باشگاه پارس جنوبی طی خبری اعلام کرد در یک شاهکار مدیریتی(!) 20 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و میزان پرداختی به آنها به 50 درصد رسیده است. با وجود اعلام این باشگاه اما مدیران در واریز پول به حساب اعضای تیم تبعیض عجیبی قائل شده‌اند.

 

مدیران پارس جنوبی در رویه‌ای قابل تامل فقط دریافتی بازیکنانی را به 50 درصد رسانده‌اند که خبرهایی درباره جدایی‌شان به گوش می‌رسید و گفته می‌شد پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر دارند. سایر بازیکنان تیم که به ظاهرا پیشنهادی نداشتند و حرفی از جدایی نزده بودند پولی نگرفتند و دریافتی‌شان همان 30 درصد قبلی باقی ماند.
از این رو اعضای کادرفنی پارس جنوبی نیز هیچ دریافتی جدیدی نداشته‌اند. حتی همکاران فراز کمالوند هم با وجود اینکه بعد از جدایی وعده گرفته بودند 20 درصد بعدی مطالبات‌شان پرداخت می‌شود هم پولی دریافت نکردند تا یک تبعیض عجیب در نحوه واریز پول مشاهده شود.

 

گفتنی است؛ مدیران پارس جنوبی جم با گذشت حدود 10 روز از استعفای فراز کمالوند هنوز هیچ تصمیمی درباره سرمربی جدید نگرفته‌اند. با این که گفته می شود مربیانی مثل صمد مرفاوی، عبدالله‌ ویسی و رحمان رضایی گزینه های پارس جنوبی هستند اما مدیران باشگاه در مصاحبه‌هایشان اعلام کردند عجله‌ای برای انتخاب سرمربی جدید ندارند و مشخص نیست چه زمانی قرار است این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها