کد خبر : 1657751 | 02 دی 1398 ساعت 22:40 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید مورینیو به اخراج سون هیونگ مین

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است اخراج سون هیونگ مین اشتباه بوده است.

اعتراض شدید مورینیو به اخراج سون هیونگ مین

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان شکست تاتنهام با دو گل مقابل چلسی، سون هیونگ مین در اواسط نیمه دوم و بعد از ضربه ای که به شکم آنتونی رودیگر زد با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. ژوزه مورینیو معتقد است این تصمیم درست نبوده و ستاره کره ای اسپرز دیگر نباید در ادامه بازی ها محروم شود.

 

ژوزه مورینیو گفت: "فکر نمی کنم این صحنه کارت قرمز داشت. من فکر می کنم VAR باید که از فوتبال حمایت کرده و باعث افزایش تصمیمات درست شود، مانند دیروز که آنها این فلسفه را با تصمیم پنالتی گرفتن در نیمه اول پیاده کردند. اما آنها با تصمیم اخراج سون بازی را کشتند و من امیدوارم که سون پنج بار مجازات نشود.

 

1462997

 

یکی خطایی بود که رودیگر بر روی او انجام داد. مجازات دوم اخراج او بود. سوم این که سون نباید مقابل برایتون بازی کند، چهارم محرومیت از بازی مقابل نورویچ و پنجم از دست دادن بازی برابر ساوتهمپتون. من فکر می کنم دو بار مجازات کافی است و نیازی به تنبیه سوم ، چهارم و پنجم نیست.

 

پاسخ آقای پاول تیرنی مثبت بود و تصمیم آقای آنتونی تیلور که در بازی حضور داشت و در آن صحنه پنج متری فاصله داشت عدم اخراج بود. پس چه کسی داور بازی بوده است؟ آقای تیلور نه، آقای تیرنی.

 

من فکر می کنم این صحنه کارت قرمز نداشت، VAR باید از فوتبال حمایت کرده فوتبال واقعی را به ارمغان بیاورد که آنها با تصمیم اعلام پنالتی این کار را کردند، اما با اخراج سون بازی را کشتند. من فکر می کنم آقای تیری اشتباه کرده است. اینجا انگلیس و لیگ برتر، بهترین لیگ جهان است. اما اگر این ویژگی ها را تغییر دهیم بهترین لیگ جهان را می کشیم."

دیدگاه‌ها