کد خبر : 1657778 | 03 دی 1398 ساعت 09:40 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: رفتار رودیگر در لیگ برتر جایی ندارد

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام همچنان از اخراج سون در بازی مقابل چلسی عصبانی است و حالا می‌گوید رفتار رودیگر در آن صحنه بسیار نادرست بوده و این رفتارها جایی در لیگ برتر ندارد.

مورینیو: رفتار رودیگر در لیگ برتر جایی ندارد

به گزارش "ورزش سه"،  ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام همچنان از صحنه‌ای که در بازی اخیر تیمش مقابل چلسی اتفاق افتاد و به اخراج سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام منجر شد عصبانی است. مورینیو حالا نوک پیکان انتقاداتش را متوجه آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی کرده و می‌گوید نقش اصلی در این ماجرا را رودیگر بازی کرده و رفتار او در این صحنه جایی در لیگ برتر جزیره ندارد.

 

1463178

 

سون در جریان بازی دو تیم بعد از آنکه تصاویر VAR نشان داد که به پهلوی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی ضربه می‌زند از سوی داور اخراج شد ولی مورینیو می‌گوید مقصر اصلی این درگیری رودیگر بوده و او بیشترین نقش را داشته است. بر اساس گزارش ها بعد از اتفاقی که بین این دو بازیکن افتاد هر دو با توهین های نژادپرستانه در ورزشگاه مواجه شدند.

 

مورینیو با اظهار اینکه این نوع رفتارهای رودیگر جایی در لیگ برتر ندارد گفت:" تمرکز باید روی آنتونیو رودیگر باشد و نه سون. من خیلی خوشحالم که در لیگ برتر حرکاتی که رودیگر انجام داد جایی ندارد. بلند شو و به بازی ادامه بده مرد!".

 

1463078

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" این لیگ برتر است. در آمریکای لاتین و جاهایی مثل پرتغال، اسپانیا و ایتالیا از این اتفاق‌ها می‌افتد، این یک مساله فرهنگی است ولی لیگ برتر جای این کارها نیست. فکر می‌کنید رودیگر در بازی بعدی چلسی بازی می‌کند یا مصدوم شده است؟ به نظر من که بازی می‌کند. آن وقت ما به جای اینکه راجع به او صحبت کنیم مدام از سون حرف می‌زنیم".

 

 

دیدگاه‌ها