کد خبر : 1657781 | 03 دی 1398 ساعت 10:00 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تباس، برای چهار سال دیگر رئیس لالیگا شد

خاویر تباس رئیس فعلی لالیگا بار دیگر بدون اینکه رقیبی در انتخابات داشته باشد به عنوان رئیس لالیگا انتخاب شد تا چهار سال دیگر اداره این لیگ بزرگ اسپانیایی را به عهده داشته باشد.

تباس، برای چهار سال دیگر رئیس لالیگا شد

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس فعلی لالیگا در انتخابات برای انتخاب رئیس بعدی لالیگا بار دیگر به این سمت انتخاب شد تا به مدت چهار سال دیگر اداره لالیگا را بر عهده داشته باشد. تباس 57ساله اخیرا از سمت خود استعفا داده ولی اعلام کرد که بار دیگر برای به دست آوردن پست ریاست لالیگا در انتخابات شرکت خواهد کرد. اما هیچ نامزدی حاضر نشد در انتخابات دیروز با او رقابت کند و در نتیجه تباس بار دیگر به عنوان رئیس لالیگا انتخاب شد.

 

1463413

 

تباس بعد از انتخاب دوباره‌اش به ریاست لالیگا گفت در این دوره چهار ساله تمام تلاشش را خواهد کرد که از تاثیرگذاری منفی قوانین جدید اسپانیا بر لالیگا جلوگیری کند.

 

رئیس لالیگا در این باره گفت:" یک دوره سیاسی جدید در اسپانیا آغاز شده و ممکن است در این دوره قوانین و دستورالعمل‌هایی تصویب شد که بر شرایط ما تاثیر بگذارد و منافع ما را تحت تاثیر قرار دهد. کسی که می‌خواهد از منافع لیگ دفاع کند باید در این دوره چهار ساله حمایت همه باشگاه‌ها را پشت سر خود داشته باشد".

 

تباس از سال 2013 تا امروز ریاست لالیگا را به عهده داشته ولی به خصوص در 18 ماه گذشته با فدراسیون فوتبال اسپانیا و رئیس آن، لوئیس روبیالس درگیری‌های زیادی داشته است.

 

دیدگاه‌ها