کد خبر : 1657825 | 03 دی 1398 ساعت 17:11 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از مهدی تارتار و سوشا مکانی؛

طیبی هم از نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد

مدافع موفق نیم فصل اول نفت مسجدسلیمان بعد از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی از هواداران تیم خداحافظی کرد.

طیبی هم از نفت مسجدسلیمان خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق پارس جنوبی جم و تراکتور که در این فصل به نفت مسجدسلیمان پیوسته، به سومین چهره شاخص این باشگاه تبدیل شد که بعد از صعود به نیمه نهایی جام حذفی به همکاری‌اش با نفت مسجدسلیمان پایان داد.


محمد طیبی که در این فصل عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و توانسته تاثیر مناسبی در نتایج تیم به جا بگذارد، با توجه به مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان و عدم پرداخت مطالبات با انتشار پستی از هواداران تیم خداحافظی کرد. مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجد سلیمان نیز در نشست خبری بعد از بازی مقابل شاهین بوشهر از پایان کار خود در این باشگاه خبر داده بود و سوشا مکانی نیز دیگر بازیکنی بود که به کارش در مسجدسلیمان پایان داد.


محمد طیبی در صفحه اینستاگرامی خود اینچنین خبر پایان کار در مسجدسلیمان و با پیراهن نفت را اعلام کرده است: هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید در پیش بودن سلامی نو باشد. اکنون که قرعه برای خدمت در سنگری دیگر برای اینجانب فراهم گردیده است ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی کلیه دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم . با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است،کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت ، بر من ببخشایند .در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم.

دیدگاه‌ها