کد خبر : 1657839 | 03 دی 1398 ساعت 13:11 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

در اینتر به استرا پول کامل می‌دادند؟

بهتاش فریبا: کاش استراماچونی مثل کالدرون رفتار می‌کرد

پیکسوست تیم فوتبال استقلال می گوید رفتار سرمربی ایتالیایی این تیم او را ناامید کرده است.

بهتاش فریبا: کاش استراماچونی مثل کالدرون رفتار می‌کرد

بهتاش فریبا در این باره به "ورزش سه" گفت: من کسی بودم که وقتی استراماچونی در 5 هفته اول نتیجه نمی گرفت می گفتم او خوب کار می کند و فوتبال ایران و آسیا را نمی شناسد. او داشت کار می کرد و نظم خوبی در تیم درست کرده بود، مثل شرایطی که قلعه نویی در تیم هایش درست می کند و هنوز که هنوز است خوب نتیجه می گیرد. استراماچونی رفته رفته بر شرایط مسلط شد و دیدید تیم با یک بازی بیشتر هم به صدرجدول صعود کرد.

 

او ادامه داد: اول که شنیدم استراماچونی چنین خواسته ای داشته است باورم نشد، اما وقتی سندهای آن منتشر شد دیگر از اینکه این همه از او حمایت کردم ناامید شدم. بسیار ناراحت هستم و یک سوال دارم، آیا در اینتر هم پول شما را یک جا می دهند؟ این حرف ها درست و حرفه ای نبود. شما می دانید در اروپا شما را به جرم آدم کشی 2 سال و به جرم پول شویی 10 سال زندانی می کنند، گلایه اولیه او به حق بود و دیدید که سفیر و وزیر و وکیل تلاش کردند و مشکل او را حل کردند، ولی این خواسته دیگر حرفه ای نیست.

 

پیکشوست استقلال در مورد درخواست آخر استراماچونی می گوید: من می گویم به خاطر رابطه عاطفی که بین هوادار و بازیکنان و حتی آن کودک نابینا با ایشان به وجود آمده بود، بهتر بود ایشان تا نیم فصل می ماند، دقیقا شبیه به کاری که کالدرون انجام داد. آن وقت دیگر حرف و حدیثی به وجود نمی آمد اما حالا شرایط خیلی سخت شده است و شاید یک عده از هواداران دیگر حرف های او را باور نکنند.

 

فریبا در پایان گفت: من هنوز هم می گویم مدیران باشگاه باید تلاش کنند تا استراماچونی برگردد اما صادقانه باید به او بگویند این بند 11 را قبول ندارند و با سایر درخواست های او موافق هستند. من امیدوارم این ماجرا ختم به خیر شود.

دیدگاه‌ها