کد خبر : 1657955 | 03 دی 1398 ساعت 21:14 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: واردی یکی از سه مهاجم برتر انگلیس است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، جیمی واردی را یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر توصیف کرد.

کلوپ: واردی یکی از سه مهاجم برتر انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی در فصل جاری نمایشی فراتر از انتظار داشته و بالاتر از منچسترسیتی در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. در برنامه فشرده لیگ برتر در روزهای ابتدایی ماه ژانویه، لیورپول باید با لسترسیتی هم بازی کند و یورگن کلوپ به تمجید از این تیم و جیمی واردی پرداخته است.

 

1457882

 

یورگن کلوپ گفت: "وقتی مقابل لسترسیتی بازی کنیم سعی خواهیم کرد جیمی واردی را متوقف کنیم. از زمانی که من هدایت لیورپول را بر عهده گرفته ام، واردی همیشه یکی از سه مهاجم برتر لیگ انگلیس بوده است. دفاع کردن مقابل چنین بازیکنانی همیشه دشوار است و ما سعی می کنیم از ارسال پاس دیگر بازیکنان لستر به جیمی واردی جلوگیری کنیم.

 

برندن راجرز عملکرد فوق العاده روی نیمکت لسترسیتی داشته و تیمی درجه یک را ساخته است. مدافعان میانی لستر کلاس بالایی از فوتبال را ارائه می دهند، این تیم میل به پیروزی داشته و نمایش هایی هجومی ارائه می دهد. مدافعان کناری لستر خلاقیت بالایی دارند و در نهایت جیمی واردی در خط حمله قرار دارد. عملکرد لستر بسیار خوب بوده و همین موضوع باعث شده آنها در جدول رتبه خوبی را از آن خود کنند که این اتفاق من را متعجب نکرده است."

دیدگاه‌ها