کد خبر : 1658198 | 05 دی 1398 ساعت 11:33 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی واردی در نقش مربی غیررسمی گلزنی لستر

جیمی واردی، مهاجم گلزن لستر در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل لیورپول در تمرینات لستر در حال آموزش دیگر مهاجمین این تیم دیده شده و به صورت غیررسمی نقش مربی گلزنی این تیم را به عهده داشت.

جیمی واردی در نقش مربی غیررسمی گلزنی لستر

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی امروز در خانه خود در حالی به مصاف لیورپول می‌رود که با 39 امتیاز بعد از لیورپول در رتبه دوم جدول قرار دارد و در رقابت با منچسترسیتی 38 امتیازی، این بازی برای لستر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

1463958

 

جیمی واردی، مهاجم گلزن لستر یکی از امیدهای اصلی این تیم برای موفقیت در بازی امروز است. واردی تا اینجا در 18 بازی برای لستر در فصل جاری 17 گل به ثمر رسانده و در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایستاده است. واردی برای رسیدن به رکورد 100 گل در لیگ برتر تنها سه گل دیگر فاصله دارد.

 

1463957

 

واردی در آخرین تمرین لستر پیش از بازی امروز مقابل لیورپول در حال آموزش نکات و اصول تمام‌کنندگی به مهاجمین جوان این تیم دیده شد و ویلفرید اندیدی مهاجم جوان لستر به خبرنگاران گفت که به خاطر آموزش‌هایی که در طول فصل از جیمی وارد دریافت کرده سپاسگزار او است. به نظر می‌رسد واردی این روزها در نقش مربی غیررسمی گلزنی برای مهاجمین لستر فعالیت می‌کند.

 

1463959

 

واردی در جریان تمرین آخر لستر پیش از بازی با لیورپول در حالی دیده شد که کاملا در نقش یک مربی در حال کار با مهاجمین جوانتر لستر و از جمله اندیدی بود. او گاهی برای هم‌تیمی‌هایش توضیح می‌داد که در مقابل دروازه حریف چه زمانی اولین شوت را بزنند، گاهی نحوه نگه داشتن توپ را توضیح می‌داد و گاهی درباره شدت ضربات و قدرت‌شان برای آنها مثال می‌زد.

 

اندیدی در این باره به خبرنگاران گفت:" جیمی واردی فقط به فکر خودش نیست بلکه به تیم فکر می‌کند. او همیشه قبل از بازی‌ها راز و رمز گلزنی را برای من توضیح می‌دهد. او خودش یک گلزن تمام‌عیار است و می‌تواند چنین توصیه‌هایی به ما مهاجمین بکند".

 

دیدگاه‌ها