کد خبر : 1657959 | 03 دی 1398 ساعت 21:51 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: هیچکس به من و آلگری اعتقاد نداشت

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس از خاطرات جالب دوران مربیگری خود در گذشته سخن گفت.

ساری: هیچکس به من و آلگری اعتقاد نداشت

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو ساری و مکس آلگری در شرایطی در سال های اخیر هدایت یوونتوس را بر عهده داشته اند که هیچ کدام از آنها در دوران جوانی و اوایل روزهای مربیگری اسم و رسم چندانی نداشتند. سانیووانسه، تیم تحت هدایت مائوریتسیو ساری  در 16 نوامبر 2003 در رقابت ها سری C2، در شرایطی که تنها 1400 نفر در ورزشگاه حضور داشتند به مصاف تیم مونته وارچی با سرمربیگری مکس آلگری رفت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. حالا مائوریتسیو ساری بعد از 15 سال خاطرات جالبی از آن روز و تقابل با سرمربی سابق یوونتوس نقل می کند.

 

1457895

 

مائوریتسیو ساری گفت: "در آن زمان هیچ کس به ما اعتقاد نداشت. آن بازی با تساوی  0-0 به پایان رسید و نه گلی به ثمر رسید و نه دو تیم قادر به خلق موقعیت بودند و نه ضربه ای به سمت دروازه یکدیگر زدند. در پایان مسابقه، یکی از دوستانم به من گفت که اگر شما دو نفر مربی شده اید، پس هر کسی می تواند ...

 

من امیدوارم و باور دارم هنوز هم از مائوریتسیو ساری آن روز چیزی در من وجود داشته و رویکرد من نسبت به فوتبال هنوز هم تغییر نکرده است. شرایطی که در دیدار مونته وارچی برابر سانیووانسه احساس کردم، چیزی بود که من به ندرت در دوران مربیگری خود و حتی در فینال های بین المللی تجربه کرده ام."

دیدگاه‌ها