کد خبر : 1658050 | 04 دی 1398 ساعت 13:45 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل و پرداخت هزینه جراحی کودکان محروم

مسوت اوزیل ستاره آرسنال با انتشار عکسی از کودکان محرومی که او هزینه عمل جراحی‌شان را پرداخت کرده کریسمس را به هوادرانش تبریک گفت.

اوزیل و پرداخت هزینه جراحی کودکان محروم

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال فاش کرد در قالب سازمان خیریه بیگ‌شو هزینه عمل جراحی 219 کودک که به عمل جراحی نیاز مبرم داشته ولی قادر به پرداخت هزینه‌هایش نبوده‌اند را پرداخت کرده است.

 

1460683

 

مسوت اوزیل همچنین اعلام کرد که به بهانه سالگرد ازدواجش تا تابستان آینده هزینه عمل جراحی هزار کودک محروم را پرداخت خواهد کرد. اوزیل که در باشگاه آرسنال هر هفته 350هزار پوند دستمزد می‌گیرد و در ماه ژوئن گذشته با امینه گولسه، ملکه زیبایی ترکیه ازدواج کرد از آن زمان تا امروز هزینه جراحی 219 کودک محروم که خانواده‌هایشان قادر به پرداخت هزینه عمل آنها نبوده‌اند را پرداخت کرده است.

 

اوزیل در توییت خود نوشت:" تا اینجا 219 عمل جراحی انجام شده ولی هنوز عملهای خیلی بیشتری در راه است. همانطور که من و همسرم قبلا اعلام کرده بودیم قصد داریم هزینه عمل جراحی هزار نفر دیگر را تقبل کنیم. عمل‌های جراحی کودکانی در سراسر دنیا که قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستند ولی عمل جراحی می‌تواند زندگی‌شان را دگرگون کند".

 

1463769

 

سازمان خیریه بیگ‌شو سازمانی است متشکل از ستاره‌های ورزشی و هواداران آنها از سراسر دنیا که برای پرداخت هزینه عمل جراحی کودکانی که قادر به تامین این هزینه‌ها نیستند فعالیت می‌کند.

 

دیدگاه‌ها