کد خبر : 1658099 | 04 دی 1398 ساعت 17:04 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

کوبل داوران گلستانی آمده قضاوت آخرین دیدار نیم فصل

علی بای قاضی دیدار عقب‌افتاده طلایی پوشان لیگ

اسامی داوران دیدارهای معوقه لیگ برتر اعلام شد که بر اساس آن دیدار صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان را داورانی از گلستان قضاوت خواهند کرد.

علی بای قاضی دیدار عقب‌افتاده طلایی پوشان لیگ

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای معوقه لیگ برتر را اعلام کرد که بر اساس آن قضاوت آخرین دیدارنیم فصل که بین دو تیم آماده صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی که قرار است روز شنبه 7 دی‌ماه برگزار شود بر عهده علی بای محول شده است.


محمدحسین ترابیان و سیدعلی اصغر مومنی نیز به‌عنوان کمک‌داور علی بای را در این دیدار همراهی خواهند کرد. ضمن آنکه کیوان علی‌محمدی و حسن اکرمی هم به‌عنوان کمک‌داور اضافی در این بازی حضور خواهند داشت.همچنین محمد عطایی داور چهارم این بازی و نظارت این دیدار هم بر عهده رسول فروغی است.


نقوی رئیس کمیته داوران استان گلستان در خصوص کارنامه علی بای  گفت: «علی بای متولد 1364 از استان گلستان است که جزو کاندیداهای داوران بین‌المللی محسوب می‌شود.»


او درباره مهم ترین بازی که او تا به حال قضاوت کرده است تصریح کرد:« مهم‌ترین دیدار که او تابه‌حال قضاوت کرده است بازی دو تیم استقلال و شاهین بوشهر بود که با توجه به صحنه‌های زیادی که در داخل محوطه جریمه داشت به‌خوبی توانست از عهده این کار بربیاید و به گواه همه کارشناسان هیچ اشتباه فاحشی در این دیدار مرتکب نشد و من فکر می‌کنم به همین علت او را برای قضاوت آخرین دیدار نیم‌فصل در نظر گرفتند.»


وی در پایان  افزود: «4  داور از این 6 داور در نظر گرفته برای این دیدار از استان گلستان هستند که درواقع آزمایش سختی را در پیش رو خواهند داشت که از همین‌جا برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت میکنم»

 

دیدگاه‌ها