کد خبر : 1658227 | 05 دی 1398 ساعت 14:02 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث GSM بارسلونا؛ عملکرد درخشان در لالیگا

مثلث خط حمله حمله بارسلونا تا اینجای فصل عملکرد درخشانی داشته اشست.

مثلث GSM بارسلونا؛ عملکرد درخشان در لالیگا


به گزارش "ورزش سه"، با انتقال آنتوان گریزمان در تابستان سال 2019 از اتلتیکومادرید به بارسلونا، هواداران این تیم در انتطار ارزیابی عملکرد مثلث لیونل مسی، گریزمان و لوییس سوارز در خط حمله بودند و این سه بازیکن در نیم فصل اول نمره قبولی گرفتند.

 

1463994

 

مثلث مسی، گریزمان و سوارز در نیم فصل اول لالیگا موفق به زدن 30 گل برای بارسلونا شد و این اتفاق در حالی رخ داد که تنها سه تیم در کل لالیگا موفق شدند بیشتر از این سه بازیکن دروازه رقبا را باز کنند. رئال مادرید که با تساوی در آخرین بازی سال در برنابئو مقابل بیلبائو دو امتیاز از بارسلونا عقب افتاد، تا اینجای فصل 33 گل و تنها سه گل بیشتر از مثلث خط حمله بارسلونا به ثمر رسانده است.

 

به جز رئال مادرید، سوسیداد با 32 گل و ویارئال با 31 گل بالاتر از مسی، سوارز و گریزمان قرار دارند و این بیانگر عملکرد درخشان این سه بازیکن بوده است. همچنین خط حمله بارسلونا در مجموع 16 پاس گل نیز در طول فصل ارسال کرده و مثلث کریم بنزما، لوکا مودریچ و دنی کارواخال از رئال مادرید با دادن 13 پاس گل در رتبه بعدی قرار دارد.

 

در سال 2015 و در حوالی کریسمس بود که تازه موتور مثلث مسی، سوارز و نیمار روشن شده و آن تیم در نهایت موفق به کسب سه گانه شد؛ اتفاقی که هواداران بارسونا امیدوارند در مورد مثلث GSM هم رخ دهد.

دیدگاه‌ها