کد خبر : 1658533 | 07 دی 1398 ساعت 12:19 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه دوست دارند تارتار در مسجدسلیمان بماند اما...

نقی‌زاده: نفت حمایت شود، بازهم شگفتی می‌سازیم

هافبک باتجربه نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد مشکلات مالی این تیم رفع شود و هیچ کس از جمع اعضای تیم جدا نشود.

نقی‌زاده: نفت حمایت شود، بازهم شگفتی می‌سازیم

میثم نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خوشحالم که نیم فصل اول را با قدرت شروع و با خوبی تمام کردیم. ما از اول فصل زحمات زیادی کشیدیم و دوست داشتیم با نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم. با اینکه هیچ کس انتظار نداشت ما تا پایان نیم فصل اول هیچ شکستی نداشتیم و بازی های مهمی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. از این رو به جمع 4 تیم برتر جام حذفی رسیده ایم و این نتایج طبیعتا عملکرد خوب ما را نشان می دهد.


وی درباره اعلام مهدی تارتار مبنی بر جدایی از نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: آقامهدی مربی بزرگی است و کارنامه اش نشان می دهد که توانایی های فنی زیادی دارد. امسال هم ایشان تیم خوبی را دور هم جمع کرد و با رفاقت و اتحاد توانستیم نتایج مطلوبی کسب کنیم. من نمی توانم برای آقای تارتار تصمیمی بگیرم، اما طبیعتا همه مردم مسجدسلیمان و هواداران نفت دوست دارند او بماند و روند خوب تیم ادامه پیدا کند.


هافبک نفت درباره مشکلات مالی این تیم تاکید کرد: به هر حال مشکلات وجود دارد. همه ما دوست داریم در نفت بمانیم و در نیم فصل دوم هم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم اما باید مشکلات حل شود. باشگاه به ما گفته بود تا نیم فصل 50 درصد قراردادها پرداخت می شود و امیدواریم این اتفاق طی روزهای آینده بیفتد و هیچ بازیکنی از جمع ما جدا نشود.


نقی زاده در پایان افزود: فعلا چند روز استراحت می کنیم. نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از چند روز تعطیلی باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد و چه شرایطی برایمان رقم می خورد. امیدوارم اتفاقاتی رخ بدهد که هم به نفع بازیکنان و کادرفنی باشد و هم به سود نفت مسجدسلیمان و هواداران خوب این تیم.

دیدگاه‌ها