کد خبر : 1657575 | 02 دی 1398 ساعت 11:10 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم تارتار در کنار ما بماند

نقی زاده: قرار نبود همیشه شکست ناپذیر باقی بمانیم

بعد از نیم فصل شکست ناپذیری، در نهایت نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور تسلیم شد.

نقی زاده: قرار نبود همیشه شکست ناپذیر باقی بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، میثم نقی زاده که در این فصل از پارس جم به نفت مسجد سلیمان آمده، در اولین بازی دور برگشت مقابل تراکتور شکست خوردند تا رکورد عجیب این تیم به پایان برسد. میثم نقی زاده، هافبک این تیم در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم هم نمایش خوبی داشتند. بازی کاملا متعادل بود و متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. همه تیم‌های بزرگ برد و باخت را تجربه می‌کنند و شکست هم جزوی از همین ورزش است. ما رکورد خوبی در نیم فصل اول برجای گذاشتیم و شکست نخوردیم. در شروع نیم فصل دوم سه امتیاز را از دست دادیم و البته قرار نبوده که هیچ وقت نبازیم؛ امیدواریم که در بازی‌های نیم فصل دوم نتایج بهتری به دست بیاوریم.

 

هافبک نفت درباره اینکه مهدی تارتار اعلام کرد بازی مقابل شاهین آخرین حضور او در این تیم خواهد بود گفت: همه بازیکنان ما آقای تارتار را خیلی دوست دارند و دوست داشتیم که ایشان بمانند و فعالیت کنند. تا الان هم خیلی خوب کار کرده‌اند و نتایج هم نشان می‌دهد که چه عملکردی داشته‌اند. ایشان قبل از اینکه مربی باشند بازیکن بوده‌اند و کاملا از تصمیماتی که می‌گیرند آگاه هستند. امیدواریم که تصمیم خوبی بگیرند و اگر در نفت بمانند خیلی برای تیم خوب است.

 

نقی زاده درباره مشکلات مالی در فصل جاری گفت: ما الان 20 تا 25 درصد از قراردادهایمان را دریافت کرده‌ایم و انتظار داریم به بازیکنانی که اینطور تلاش می‌کنند بیشتر رسیدگی شود. شرایط خوبی نداریم و مطمئنا اگر حمایت‌ها مناسب باشد هرگز به مشکل نمی‌خوریم.

 

هافبک طلایی پوشان درباره رویارویی با شاهین بوشهر در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: تیم شاهین یک تیم جوان و دونده است و ما هم تلاش می‌کنیم یک نتیجه خیلی خوب کسب کنیم تا بتوانیم مردم مسجد سلیمان را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها