کد خبر : 1658534 | 07 دی 1398 ساعت 12:20 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک پاسور، یک مدافع و ۲ دریافت کننده کنار می‌روند

شمارش معکوس برای رونمایی از لیست کولاکوویچ

ایگور کولاکوویچ در چند پست باید تصمیم نهایی خود را برای انتخاب بازیکنان اعزامی به انتخابی المپیک بگیرد.

شمارش معکوس برای رونمایی از لیست کولاکوویچ

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون والیبال فقط تا دوشنبه وقت دارد ترکیب تیم ملی را برای حضور در انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به میزبانی چین را اعلام کند. این در حالی است که ایگور کولاکوویچ با وجود خط کشیدن روی نام ۶ بازیکن هنوز در ۳ پست تصمیم نهایی خود را برای انتخاب نفرات نهایی نگرفته است.


در پست لیبرو محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن و در پست پشت‌خط‌‌‌‌زن شهرام محمودی و پوریا یلی جایگاه خود را در لیست ۱۴ نفره نهایی تثبیت کرده‌اند.


اما در پست‌های مدافع سرعتی، دریافت کننده‌های قدرتی و پاسور هنوز تردیدهایی وجود دارد. در پست پاسور سعید معروف که بدون شک به عنوان کاپیتان در ترکیب حضور خواهد داشت، اما کولاکوویچ باید بین محمدطاهر وادی و جواد کریمی یک نفر را انتخاب کند.


در بین مدافعان سرعتی احتمالا یک یا ۲ نفر باید از لیست کنار بروند. در حال حاضر سیدمحمد موسوی، علیرضا شفیعی، علی اصغر مجرد، مسعود غلامی و رضا عابدینی ۵ بازیکن در این پست هستند. اگر قرار به خط خوردن یک بازیکن باشد، شاید رضا عابدینی شانس کمتری برای ماندن در ترکیب داشته باشد.

 

1414794


سخت‌ترین کار ایگور کولاکوویچ در پست دریافت کننده‌های قدرتی است. میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی و محمدجواد معنوی نژاد ۶ بازیکنی هستند که احتمالا ۲ نفر از آن ها خط می خورند.


تنها می توان جایگاه میلاد عبادی پور را مستحکم دانست و شاید بقیه برای خط خوردن از لیست لبه تیغ باشند.


آنطور که امیر خوش خبر اعلام کرده روز دوشنبه کولاکوویچ تصمیم نهایی را برای اعلام لیست ۱۴ نفره مشخص می کند.

دیدگاه‌ها