کد خبر : 1658609 | 07 دی 1398 ساعت 16:17 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندو دپورتیوو؛

سه مشتری سمج برای تراشتگن؛ گلر آلمانی می‌رود؟

مارک آندره تراشتگن پس از 5 سال حضور در بارسا حالا مورد توجه سه تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته و بارسا باید بیش از پیش برای حفظ او بکوشد.

سه مشتری سمج برای تراشتگن؛ گلر آلمانی می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن در تابستان 2014 با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو از مونشن‌گلادباخ به بارسلونا پیوست و پس از یک سال ذخیره کلودیو براوو بودن، تا امروز سنگربان شماره یک این تیم بوده است.

گلر 27 ساله ای که رقیب جدی مانوئل نویر در درون دروازه تیم ملی آلمان محسوب می شود، حالا گزینه هایی جدی برای جدایی از بارسا را پیش روی خود می بیند. طبق ادعای موندو دپورتیوو، سه باشگاه یوونتوس، بایرن مونیخ و پی اس جی حاضر به پرداخت هر رقمی برای جذب تراشتگن هستند و این بارسا را نگران کرده است.

 

 

1464672

 

 

نگرانی وقتی بیشتر می شود که او پیش از ال کلاسیکوی اخیر حاضر نشد ماندنی شدنش در بارسا را تضمین کند و گفت:« جدایی از بارسا؟ در فوتبال هیچ وقت نمی‌شود گفت که در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر می‌خواهم باشگاه را از خودم راضی نگاه دارم و تاثیر مثبت خودم را روی تیم بگذارم.»

 

طبق ادعای این منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، یوونتوس در اندیشه جذب یک گلر مطمئن و سطح اول جهانی است. در حال حاضر شزنی سنگربان یوونتوس است ولی کیفیت او قابل مقایسه با تراشتگن نیست؛ ضمن اینکه بوفون نیز در آستانه بازنشستگی قرار دارد.

 

 

1455705

 

 

پی اس جی با وجود جذب کیلور ناواس همچنان به جذب تراشتگن فکر می کند. ناواس در 33 سالگی به سر می برد و مشخص نیست تا چه زمانی قادر به حفظ کیفیت بالای خود خواهد بود اما جدی ترین خطر برای بارسا از ناحیه بایرن مونیخ است.

اولیور کان که به زودی جانشین رومینیگه به عنوان مدیر اجرایی بایرن مشغول به کار خواهد شد، علاقه شدیدی به تراشتگن دارد و او را بهترین جانشین برای مانوئل نویر می داند. در واقع با وجود اخباری مبنی بر جذب مارک نوبل گلر شالکه به عنوان جانشین نویر، این تراشتگن است که هدف اول بایرن برای فصل بعد محسوب می شود.

قرارداد تراشتگن با بارسا دو سال و نیم دیگر و تا ژوئن 2022 اعتبار دارد.

دیدگاه‌ها