کد خبر : 1658791 | 08 دی 1398 ساعت 12:39 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در رسیدن طاها آکگول به المپیک توکیو

غول ترکیه‌ای به سرنوشت حسن یزدانی دچار شد

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد المپیک ریو مثل حسن یزدانی در فاصله ۷ ماه مانده به المپیک مجبور به جراحی شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی که کمتر از ۷ ماه تا شروع المپیک ۲۰۲۰ باقی مانده، یکی دیگر از طلایی‌های المپیک ریو مجبور به عمل جراحی شد. چند روز قبل بود که حسن یزدانی بعد از مصدومیت از ناحیه زانو در بیمارستان آرمان تهران توسط دکتر کیهانی جراحی شد و به گفته پزشکان از ۲ ماه دیگر می‌تواند به تشک برگردد.


حالا خبر می رسد طاها آکگول، قهرمان سنگین‌وزن کشتی آزاد جهان و المپیک از ترکیه در تمرینات از ناحیه کتف چپ دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شده؛ به شکلی که برای درمان مصدومیتش تحت عمل جراحی قرار گرفته تا حضورش در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.


البته فدراسیون کشتی ترکیه ابراز امیدواری کرده است تا این قهرمان با طی کردن دوران نقاهت هر چه زودتر به میادین برگردد، اما آکگول که مدال طلای سنگین وزن المپیک ریو را کسب کرده بود، به صورت مبهمی درباره آینده خود به صحبت پرداخته است.


طاها آکگول در توییتر خود بعد از این عمل جراحی نوشت: اساتید و برادران محترم  متأسفانه هنگام تمرین در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شدم و مجبور شدم یک عمل جدی را روی شانه چپ سپری کنم. آن هم در سالی که  المپیک در پیش رو است، چنین بدشانسی داشتم. یک حکمتی وجود دارد. منتظر دعای شما هستم.

 

1464913

دیدگاه‌ها