کد خبر : 1658909 | 08 دی 1398 ساعت 22:40 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: شاید یک پیروزی شرایط را عوض می کرد

اونای امری، سرمربی آرسنال در مورد دوران حضور خود در این تیم صحبت کرد.

اونای امری: شاید یک پیروزی شرایط را عوض می کرد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف آرسنال تحت هدایت اونای امری در ابتدای فصل باعث شد این سرمربی اسپانیایی در نهایت شغل خود را از دست بدهد. اما با جدایی امری نیز شرایط در آرسنال تفاوت چندانی نکرده و حالا او در مصاحبه ای در مورد دلایل ناکامی تیمش در فصل جدید توضیح داده است.

 

اونای امری گفت: "برای من یکی از موارد تعیین کننده که به آن افتخار می کنم این است که در خانه هرگز مغلوب نشدیم. برکناری من بعد از شکست مقابل فرانکفورت در لیگ اروپا رخ داد که این تنها شکست خانگی ما بود.

 

1459797

 

احساس ناامیدی داشتم، زیرا ما نتوانستیم به جایی که می خواستیم برسیم. من فکر می کنم می توانستیم شرایط را برگردانیم، اما این را هم درک می کنم که بالا دستی ها باید تصمیم بگیرند و در این مورد مسئولیت دارند. تیم باید با انرژی بازی می کرد و باید در دفاع با استحکام عمل کرده و در گلزنی و کسب پیروزی موفق می بود.

 

نیاز به تعادل در امور دفاعی و تهاجمی که برای کسب پیروزی بود. در جام اتحادیه بازی ما با لیورپول با تساوی 5-5 تمام شد و من به عنوان مربی از آن بازی لذت بردم. البته شما به دنبال کسب پیروزی هستید و بهتر است به جای تساوی 5-5، با پنج گل پیروز شوید، اما آن دیدار نمونه ای از عملکرد ما بود؛ قدرتمند در امور هجومی و ناتوان در دفاع.

 

این روندی بود که ما برای تبدیل شدن به تیمی رقابت طلب باید طی می کردیم. پارسال گاهی توانستیم به این تعادل برسیم، اما امسال نتوانستیم استحکام دفاعی را حفظ کنیم و این یکی از نکات مهم بود. شاید یک پیروزی شرایط را عوض می کرد اما آرسنال برای تحمیل سبک بازی خود باید به تعادل می رسید. سال گذشته این تعادل وجود داشت اما امسال اینگونه نبود."

دیدگاه‌ها