کد خبر : 1658969 | 09 دی 1398 ساعت 12:04 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌دانم چرا ورودی آسیایی را سخت کرده‌اند

قاسمی: فدراسیون دوومیدانی اردو و برنامه‌ای ندارد

دونده سرعتی کشورمان گفت: در آستانه مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا هستیم، اما فدراسیون نه اردویی می‌گذارد و نه خبری می‌گیرد.

قاسمی: فدراسیون دوومیدانی اردو و برنامه‌ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رضا قاسمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: مدتی را در کیش تمرین می‌کردم اما به دلیل اینکه هزینه‌ها بالا بود تصمیم گرفتم که دوباره در اصفهان به تمریناتم ادامه دهم. متأسفانه فدراسیون نه اردویی می‌گذارد نه شرایط مسابقه داخل سالن را اعلام می‌کند. 

 

وی ادامه داد: هنوز نمی‌دانیم که مسابقه در کدام شهر برگزار می‌شود. از سوی دیگر، ورودی قهرمانی آسیا را آنقدر بالا گرفته‌اند که تنها 2 صدم ثانیه با ورودی جهانی فرق دارد، شاید هم می‌خواهند ورزشکاری به این رقابت‌ها اعزام نشود که اینقدر سخت گرفته‌اند. 

 

دومیدانی‌کار سرعتی کشورمان عنوان کرد: ما همیشه در دوی 60 متر داخل سالن آسیا مدال داشتیم، حتی نفرات اول و دوم هم از ایران بود، اما برای این دوره نمی‌دانم چرا اینقدر سخت گرفته‌اند. 

 

قاسمی گفت: با این ورودی که فدراسیون تعیین کرده، هر کسی که بتواند سهمیه را بگیرد، می‌تواند در مسابقات جهانی هم به نیمه‌نهایی برسد. نمی‌دانم ملاک فدراسیون بدون اینکه اردویی برگزار کند، برای تعیین ورودی چه بوده است. در حال حاضر هر کس برای خودش تمرین می‌کند و برنامه‌ای وجود ندارد. من اطلاع دارم که دوندگان قرقیزستان و ازبکستان در اردوی ترکیه حضور داشتند و حتی چند مسابقه هم دادند اما در اینجا نه اردویی برگزار می‌شود و نه کسی جویای احوالمان است. 

 

وی در مورد اینکه طلب‌تان از استقلال به کجا رسید، گفت: کیهانی قول داده بود که پرداخت کند، اما رفت و هیچ چیزی دستمان را نگرفت.

دیدگاه‌ها