کد خبر : 1659058 | 09 دی 1398 ساعت 18:13 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از جلسه هیئت رییسه

ماموریت فوری به بهاروند: انتخاب سرمربی تیم ملی

اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در کنار وزیر ورزش ماموریت ویژه‌ای به سرپرست فدراسیون داده و از او خواسته‌اند تا سرمربی تیم ملی را خیلی زود معرفی کنند.

ماموریت فوری به بهاروند: انتخاب سرمربی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و با حضور مسعود سلطانی فر پایان یافت و طبق اساسنامه موجود حیدر بهاروند نایب رییس دوم مهدی تاج به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد.

 

اما در حین جلسه اعضای هیئت رییسه و مسعود سلطانی فر دستور ویژه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال دادند که به این شرح است: حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین تعیین و تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تاکید کردند.

 

تیم ملی امید ایران با هدایت حمید استیلی از 19 دی ماه حضور در دوم انتخاباتی کمیته ملی المپیک را تجربه می‌کند. ایران با تیم‌هایی مثل ازبکستان، چین و کره جنوبی هم گروه است و به دنبال صعود از این گروه و قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر است تا با صعود به المپیک طلسم چهار دهه‌ای خود را از بین ببرد. به همین دلیل نتیجه گیری در این مسابقات برای وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بسیار اهمیت دارد.

 

اما در این بین مهم ترین دستور به بهاروند انتخاب سرمربی تیم ملی ایران است. نیمکتی که نزدیک به دو ماه بعد از فسخ قرارداد با ویلموتس خالی بوده و تکلیف مشخصی ندارد. در زمان مدیریت تاج اعضای بلند پایه فدراسیون مذاکراتی را مربیان مختلف از جمله برانکو ایوانکوویچ انجام دادند اما هنوز قراردادی منعقد نشده است. به همین دلیل بهاروند باید در یکی از سرنوشت ساز تصمیمات دوران خدمت خود قرارداد سرمربی تیم ملی را نهایی کند تا آن‌ها برای چهار بازی باقی مانده از انتخابی جام جهانی 2022 آماده شوند.

پژمان راهبر

 

دیدگاه‌ها