کد خبر : 1659069 | 09 دی 1398 ساعت 19:10 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهاروند هم مدیر سازمان لیگ خواهد بود و هم فدراسیون؛

ممبینی: مربی تیم ملی به زودی انتخاب می شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید، به زودی زمانی برای برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد تا جایگزین اصلی تاج معرفی شود.

ممبینی: مربی تیم ملی به زودی انتخاب می شود

به گزارش "ورزش سه"، هدایت الله ممبینی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران پس از جلسه ای که با حضور وزیر ورزش برگزار شد و در نهایت بهاروند به عنوان سرپرست موقت فدراسیون فوتبال انتخاب شد، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: به هر حال با توجه به استعفای آقای تاج و وضعیتی که برای ایشان پیش آمد، طبق اساسنامه باید یکی از نواب رئیس سرپرست فدراسیون می شد. با توجه به استعفای آقای کفاشیان، آقای بهاروند انتخاب شدند. صورتجلسه کردیم در هیئت رئیسه و بعد به ملاقات وزیر رفتیم.

 

او در ادامه با اشاره به جلسه با سلطانی فر بیان کرد: آقای وزیر موافقت خودشان را با مصوبه هیئت رئیسه اعلام کرده بودند. ان شاالله کارها به صورت مداوم پیگیری شود. کارهای زیادی داریم، چون تیم امید در حال اعزام به مقدماتی المپیک است و تیم ملی هم مربی ندارد. امیدوارم روند با همین آرامشی که بر هیئت رئیسه حاکم بود ادامه پیدا کند و بتوانیم در ادامه از مشورت های آقای تاج هم استفاده کنیم.
ممبینی در پاسخ به این سوال که وضعیت سازمان لیگ چه خواهد شد، عنوان کرد: چون الان شرایط اضطراری است، آقای بهاروند هم کار سازمان لیگ را پیگیری خواهد کرد و هم فدراسیون. چون این دوره موقت خواهد بود. فعلا تغییراتی در سازمان لیگ نداریم.

 

ممبینی در مورد اینکه مجمع چه زمانی تشکیل خواهد شد تا رئیس جدید انتخاب شود، افزود: واقعا الان فرصتی برای تعیین زمان انتخابات نبود. روز انتخابات باید طبق برنامه 18 اردیبهشت 1399 باشد ولی اجازه بدهید در این رابطه در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

 

از ممبینی در این رابطه پرسیده شد که آیا استعفای آقای کفاشیان که نائب رئیس اول فدراسیون بودند، به صورت کتبی تحویل فدراسیون شده یا خیر، اظهار داشت: اینکه نامه کتبی زده شده یا خیر را حضور ذهنی ندارم. آقای کفاشیان گفت نمی خواهد دیگر ادامه بدهد و در هیئت مدیره مطرح شد و پذیرفته شد. این مربوط به کارهای اداری است و من در جریان نیستم.
ممبینی در مورد آینده تیم ملی و سرمربی آن افزود: به هر حال چون اگر بخواهیم منتظر انتخاب رئیس فدراسیون باشیم، خیلی دیر می شود. حداقل 2 ، 3 ماه زمان می برد ولی باید سرمربی انتخاب خواهد شد. هر دو گزینه داخلی و خارجی را مدنظرمان است ولی احتمال انتخاب گزینه خارجی بیشتر است.

دیدگاه‌ها