کد خبر : 1659067 | 09 دی 1398 ساعت 19:05 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

یاوری: دلم برای صدای فردوسی‌پور تنگ شده بود

پیشکسوت فوتبال اصفهان با اشاره به تشدید عارضه ریوی‌اش در آلودگی هوای اصفهان ابراز امیدواری کرد که با تمهید مسئولان، همه شهروندان از نعمت هوای پاک بهره‌مند شوند.

یاوری: دلم برای صدای فردوسی‌پور تنگ شده بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تصویری از محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان و ایران و سرمربی اسبق تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن و تیم ملی روی تخت بیمارستانی در اصفهان در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی اصفهانی‌ها و اهالی فوتبال را به دنبال داشت.

 

یاوری که خاطره بازی‌های او در تیم‌های شاهین اصفهان و پاس تهران در خاطر فوتبا‌ل‌دوستان ماندگار شده است و تیم‌های زیادی تحت هدایت او در لیگ برتر به مصاف حریفان خود رفته‌اند، چند روزی است که به دلیل تشدید عارضه ریوی در بیمارستان بستری شده است.

 

یاوری در جریان عیادت جمعی از پیشکسوتان فوتبال از او، اظهار داشت: این مشکل مربوط به عارضه ریوی بود که من را اذیت می‌کرد و مشکل دیگری وجود ندارد.

 

این پیشکسوت فوتبال افزود: از تمام کسانی که در این مدت به صورت حضوری و تلفنی جویای احوال من شدند تشکر می‌کنم، به ویژه از عادل فردوسی‌پور که طی تماس تلفنی جویای احوال من شد تشکر ویژه دارم. با عادل که فرزند خوب حوزه رسانه است بعد از مدت‌ها صحبت کردم و از این اتفاق خوشحالم. دلم برای صدای فردوسی‌پور تنگ شده بود.

 

یاوری به تشدید آلودگی هوای شهر اصفهان در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: مشکل ریوی من در چند روز گذشته و در آلودگی هوا تشدید شد که متأسفانه به عارضه عمومی تمام شهروندان تبدیل شده و امیدوارم به زودی و با تمهید درست مدیران، این مشکل برای همه شهروندان رفع شود و همه از نعمت هوای پاک بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها