کد خبر : 1659124 | 10 دی 1398 ساعت 10:00 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت سولسشر از انتقال هالند به دورتموند

به گزارش دیلی‌استار، اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد از اینکه ارلینگ هالند، پدیده نروژی هموطن و شاگرد سابقش به جای تیم او یونایتد تصمیم گرفته به دورتموند منتقل شود عصبانی است.

عصبانیت سولسشر از انتقال هالند به دورتموند

 

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌استار می‌گوید بعد از انتقال ارلینگ هالند، پدیده جوان نروژی سالزبورگ به بوروسیا دورتموند، اوله گنار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد از این تصمیم او عصبانی شده است.

 

1465447

 

تا پیش از اعلام رسمی خبر انتقال هالند به دورتموند، شایعات زیادی درباره انتقال قریب‌الوقوع او به یونایتد وجود داشت و آنچه این شایعات را پررنگ‌تر می‌کرد رابطه سولسشر با هالند بود. سولسشر در دوران مربی‌گری در باشگاه مولده نروژ سابقه کار با هالند را داشت و تلاش زیادی برای انتقال او به اولدترافورد انجام داده بود.

 

ولی هالند 19ساله در نهایت تصمیم گرفت راهی دورتموند شود. این انتقال بعد از آن انجام شد که دورتموند پذیرفت بخش بزرگی از ارزش فروش آینده هالند را به ایجنت او مینو رایولا و پدرش آلف اینگه هالند واگذار کند. دورتموند روز یکشنبه اعلام کرد که هالند با این باشگاه قراردادی چهار سال و نیمه به ارزش 20 میلیون یورو امضا کرده است.

 

1464147

 

بر اساس این گزارش هالند به سولسشر قول داده بوده که راهی اولدترافورد خواهد شد ولی بعد از آنکه مینو رایولا به او گفته که دورتموند برایش مقصد بهتری خواهد بود تصمیمش را عوض کرده است. احتمالا دلیل عصبانیت سولسشر از او همین موضوع است.

 

بهنام جعفرزاده

دیدگاه‌ها