کد خبر : 1659533 | 12 دی 1398 ساعت 12:20 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش سولسشر به ناکامی در جذب ارلینگ هالند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد نسبت به ناکامی خود در جذب ارلینگ هالند، پدیده نروژی واکنش نشان داد و گفت باشگاه دورتموند موفق به جذب پسری خارق‌العاده شده است.

اولین واکنش سولسشر به ناکامی در جذب ارلینگ هالند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گمان می‌رفت منچستریونایتد موفق خواهد شد در ماه ژانویه، ارلینگ هالند، پدیده نروژی سالزبورگ را جذب کند اما در واقعیت اتفاق دیگری رقم خورد و او راهی دورتموند شد. علت اینکه انتظار می‌رفت هالند راهی یونایتد شود این بود که پدیده جوان نروژی در زمان مربی‌گری سولسشر در باشگاه مولده زیر نظر او کار کرده بود و سولسشر با او رابطه خیلی نزدیک و صمیمی‌ای داشت.

 

1466138

 

به همین خاطر بود که خبر انتقال هالند به دورتموند برای یونایتدی‌های بسیار غیرمنتظره و شگفت‌انگیز بود. برخی منابع انگلیسی خبر می‌دهند که یونایتد به دلیل تقاضاهای عجیب و غریب مینو رایولا، ایجنت هالند از تلاش برای جذب او خودداری کرده است.

 

بعد از شکست 2-0 مقابل آرسنال که دیشب اتفاق افتاد سولسشر در پاسخ به پرسشهای خبرنگاران درباره ارلینگ هالند برای اولین بار نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت:" خب، دورتموند موفق شد پسر خارق‌العاده‌ای را جذب کند. من نمی‌توانم بیشتر از این در جواب شما چیزی بگویم".

 

1464147

 

سولسشر اما در ادامه اعلام کرد که شیاطین سرخ در ماه ژانویه یک یا دو بازیکن جدید به ترکیب تیم‌شان اضافه خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها