کد خبر : 1659131 | 10 دی 1398 ساعت 10:42 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر ورزش؛ سرخابی‌ها را واگذار می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان واگذاری هر چه سریع تر باشگاه های پرسپولیس و استقلال است.

وزیر ورزش؛ سرخابی‌ها را واگذار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر  رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان را واگذاری هر چه سریع تر باشگاه های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد و گفت: هر روز که امکان پذیر باشد ما این دو باشگاه را واگذار کنیم، استقبال می کنیم چرا که هم از جهت رعایت الزامات بین المللی و هم از این جهت که باشگاه های ورزشی خصوصی، فرآیند رشد و توسعه را بهتر طی کنند. این دو باشگاه بنیه فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن می توانند برای ورزش پایه کارهای اساسی تر ی انجام بدهند .

 

دکتر سلطانی فر با اعلام این خبر که  بسیاری از بدهی ها پرداخت شده گفت: هم اکنون وضعیت این دو باشگاه  سرو سامان پیدا کرده است و موضوع تامین منابع مالی و اسپانسرینگ به گونه ای حل شده که بدون اتکا به بودجه دولتی که ممنوعیت و محدودیت دارد، با کمک های مردمی و  تبلیغات، هزینه های شان تامین شود .

 

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه به لحاظ مالیاتی برای این دو باشگاه اقدامات اساسی صورت گرفته توضیح داد: ضمن سازماندهی ساختار دو باشگاه ها در زمینه مالیاتی نیز با نشست های مختلفی که با سازمان مالیاتی داشتیم، کاملا شفاف سازی کردیم.

دیدگاه‌ها