کد خبر : 1659237 | 10 دی 1398 ساعت 18:46 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آنقدر درباره سالن بسکتبال حرف زدیم، خسته شدیم

جمشیدی: لیگ در افراسیابی باشد، ‌سالن پر می‌شود

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: آنقدر درباره اینکه بسکتبال باید یک سالن در مرکز شهر داشته باشد، صحبت کردیم؛ خسته شدیم.

جمشیدی: لیگ در افراسیابی باشد، ‌سالن پر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد جمشیدی، بازیکن تیم ملی بسکتبال که در لیگ امسال در ترکیب تیم شیمیدر به میدان می‌رود، درباره رقابت تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر بسکتبال گفت: امسال تیم‌های مدعی بیشتر هستند و رقابت‌ها نزدیک‌تر است. با توجه به حضور بازیکنان خارجی در ترکیب برخی تیم ها، لیگ جذاب‌تر و کار ما سخت‌تر شده است.


وی درباره آمار خوبی که در لیگ امسال از خودش به جای گذاشته، عنوان کرد: باید از هم تیمی‌هایم و کادرفنی تشکر کنم که به من اعتماد می کنند و مرا در موقعیت کسب امتیاز قرار می‌دهند. خودم هم تمریناتم را به صورت اختصاصی پیگیری می‌کنم. فارغ از اینکه من چند امتیاز می آورم یا پاس گل می دهم، تلاش همه بازیکنان در زمین برای این است که تیم برنده از زمین بیرون بیاید. آمار چیزی نیست که برای مهم باشد.


بازیکن تیم شیمیدر در پاسخ به این سوال که تیمش را تا چه مدعی قهرمانی می داند، گفت: هدف ما قهرمانی است. ما برای قهرمانی می جنگیم، اما کار سخت است. قطعا مهم است که سایر تیم ها چه بازیکنان خارجی اضافه می کنند.


جمشیدی در رابطه با استقبال نه چندان چشمگیر از بازی های لیگ بسکتبال افزود: اینکه سالن بسکتبال خارج از شهر و در ورزشگاه آزادی است، کار را برای تماشاگران سخت می کند. اگر یک سالن در داخل شهر مثلا سالن افراسیابی داشتیم، این اتفاق می توانست به برگزاری بازی ها با تماشاگران پرتعداد کمک کند. تیم ما به قم منتقل شده و کمی از نظر تماشاگر وضعیت بهتری نسبت به سال‌های قبل داریم، اما هنوز فکر می کنم مردم قم عادت ندارند چون رفتن تیم ما به این شهر خیلی زود اتفاق افتاد. امیدوارم بازی پنجشنبه ما با مهرام پرتماشاگر شود.


وی ادامه داد: مسلما اگر بسکتبال هم مثل والیبال در مرکز شهر یک سالن داشته باشد، تماشاگران بیشتری به سالن می آیند. وقتی یک بازی جذاب بین 2 تیم مدعی مثل بازی شمیدر و مهرام در دور رفت برگزار می‌شود، استقبال خوبی را شاهد هستیم. شاید در همان بازی نصف بیشتر سالن پر بود. پتانسیل بسکتبال هم به این شکل است و اگر سالن در داخل شهر باشد، ظرفیت پر می‌شود.


ملی پوش بسکتبال درباره اینکه از سال‌های دور به این رشته قول ساخت یک سالن جدید در مرکز شهر را داده‌اند، گفت: آنقدر در این باره صحبت کردیم، دیگر خسته شدیم. سعی می کنیم دیگر نگوییم، بلکه اتفاقی بیفتد.

دیدگاه‌ها