کد خبر : 1659393 | 11 دی 1398 ساعت 14:54 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا تکذیب کرد؛ پیشنهادی به دینامو ندادیم

باشگاه بارسلونا اخبار انتشار یافته در مورد پیشنهاد رسمی براب جذب دنی اولمو را تکذیب کرد.

بارسا تکذیب کرد؛ پیشنهادی به دینامو ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته موندودپورتیوو بود که ادعا کرد باشگاه بارسا برای جذب دنی اولمو پیشنهادی رسمی به دینامو زاگرب ارائه داده است. خبری که امروز از سوی باشگاه بارسلونا تکذیب شد.

البته این تکذیب به آن معنا نیست که بارسا هیچ علاقه ای به جذب اولمو ندارد. نماینده هایی از بارسا هفته به هفته بازی های دینامو را زیر نظر دارند؛ تیمی که با 12 امتیاز بالاتر از هایدوک اشپیلت، صدرنشین لیگ کرواسی است.

 

 

1465583

 

 

اولمو که تا 2021 با دینامو قرارداد دارد، تابستان گذشته قصد جدایی داشت ولی پیشنهادت رسیده برای او و باشگاه قانع کننده نبود. اولمو که در شش بازی دور گروهی لیگ قهرمانان دو گل به ثمر رساند و در تک بازی ملی خود، 15 نوامبر یک گل به مالت زد، به جدایی از دینامو در انتهای فصل فکر می کند.

هافبک کاتالان بین سال های 2007 تا 2014 برای پایه های بارسا بازی می کرد و  از سال 2015 برای دینامو بازی می کند. عملکرد او در یکی دو سال اخیر به قدری خوب بود که سرانجام از سوی روبرت موره نو به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شد. او سابقه بازی برای تمام تیم های پایه ای اسپانیا را هم در کارنامه دارد.

اولمو هرگز علاقه اش برای بازگشت به بارسا را پنهان نکرده ولی دینامو حاضر نیست او را به مبلغی پایین تر از 35 میلیون یورو واگذار کند و اتلتیکو نیز دیگر تیم خواهان اوست.

 

دیدگاه‌ها