کد خبر : 1659408 | 11 دی 1398 ساعت 16:01 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی جوانان احیا شد؛

دختران اردلان در راه تورنمنت کافا

تیم ملی فوتسال جوانان ایران پس از تعطیلی دوساله تمرینات‌اش، دوباره با انتصاب سرمربی کار خود را آغاز کرد.

دختران اردلان در راه تورنمنت کافا

به گزارش "ورزش سه" پس از عدم اعزام دختران جوان فوتسالیست ایران به المپیک 2018 آرژانتین، تیم تحت هدایت شهناز یاری تعلیق شد تا یکی از مهم‌ترین پشتوانه های تیم ملی بزرگسالان از بین برود؛ اتفاقی که باعث می‌شد تا عملا تلاش بسیاری از جوانان فوتسالیست بانوی کشورمان دیده نشود.

 

حالا پس از دو سال و با انتصاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی، فعالیت های تیم ملی جوانان مجدد از سر گرفته شده است و قرار نخستین اردوی تیم ملی پس از برگزاری بازی های هفته هجدهم دنبال شود؛ نخستین هدف شاگردان نیلوفر اردلان حضور در نخستین دوره تورنمنت فوتسال کافا است که براساس برنامه 2 بهمن ماه عازم تاجیکستان می شوند تا در تورنمنت بین المللی کافا که از 4 لغایت 9 بهمن ماه پیگیری خواهد شد، حضور یابند.

 

نخستین اردوی آماده سازی از 13 تا 16 دی ماه در محل کمپ اردوهای تیم ملی برگزار خواهد شد که براساس لیست اعلام شده از سوی نیلوفر اردلان:

 

نسرین قمی، رقیه صومعه از مازندران
فهمیه ارزانی، راضیه پرسه، مهدیه محمودی نیا، میترا محمودی، هانیه علیمردانی از اصفهان
زهرا محمدزاده، فاطمه سرورزاده از خراسان رضوی
مارال ترکمان، مینا بیگی، مهدیه محمدزاده، فاطمه لطفی، فائزه کمالی، نگار یعقوبی از تهران
تارا جانی نژاد، زهرا کیانی منش از خوزستان
زینب کرمی و یاسمن مروت نژاد از کرمان
آیناز خواجه حق وردی، نگین همتی از قزوین
هانیه فرهادی از فارس

 

نفرات حاضر در دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال جوانان را تشکیل خواهند داد.

 

اردلان در گفتگویی با سایت فدراسیون پس از انتصاب خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان گفت: از فدراسیون فوتبال بخاطر اینکه حلقه گمشده در پشتوانه سازی و تامین آینده تیم ملی فوتسال بزرگسالان را  پیدا کرده و اقدام به تشکیل تیم فوتسال پایه و امید نمونده، تشکر می کنم. البته دو سال پیش این تیم را داشتیم و پس از وقفه ای مجددا این تیم تشکیل شد تا بتوانیم پشتوانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان را بسازیم.

دیدگاه‌ها