کد خبر : 1659520 | 12 دی 1398 ساعت 11:35 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مقایسه با شکست‌ناپذیرها؟ ما از باخت نمی‌ترسیم

یورگن کلوپ می‌گوید رسیدن به رکورد قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر برای او و تیمش اهمیتی ندارد و لیورپول از باختن هراسی نخواهد داشت.

کلوپ: مقایسه با شکست‌ناپذیرها؟ ما از باخت نمی‌ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش خارق‌العاده لیورپول در نیم‌فصل اول لیگ برتر که با 18 پیروزی و 1 تساوی همراه بوده باعث شده بسیاری این تیم را با آرسنال فصل 2003-2004 مقایسه کنند که بدون حتی یک شکست موفق شد با هدایت آرسن ونگر قهرمان لیگ برتر جزیره شود و لقب شکست‌ناپذیرها را بدست بیاورد.

 

ولی یورگن کلوپ می‌گوید این مقایسه‌ها و رسیدن به این عنوان برایش اهمیتی نخواهد داشت و تنها چیزی که لیورپول به دنبال آن خواهد بود قهرمانی است.

 

1466112

 

آرسنال در فصل 2003-2004 لیگ برتر موفق شد با پیروزی در 26 بازی و 12 تساوی قهرمان لیگ برتر شود و تا امروز تنها تیمی است که در طول یک فصل کامل بدون شکست بوده است.

 

یورگن کلوپ در این باره گفت:" در موقعیتی که لیورپول الان در آن حضور دارد مسلما ما از باخت هراسی نداریم ولی این را هم می‌دانیم که باختن ممکن است اتفاق بیفتد. باخت هم یکی از سه نتیجه محتمل یک بازی است. شما یا برنده می‌شوید، یا مساوی می‌کنید یا می‌بازید".

 

1466113

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" نمی‌دانم آرسن ونگر آن روزها که تیم آرسنال شکست‌ناپذیر بود به چه فکر می‌کرده و آیا از پیش از شروع بازی مطمئن بوده که تیمش برنده می‌شود یا نه. ولی من متاسفانه اینطور نیستم. ای کاش می‌توانستم پیش از شروع بازی از برد تیمم مطمئن باشم. ولی تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما از باخت نمی‌ترسیم. من هیچوقت از باخت نترسیده‌ام چون معتقدم باخت هم یک احتمال است که ممکن است در هر حالتی رخ بدهد".

 

دیدگاه‌ها