کد خبر : 1659578 | 12 دی 1398 ساعت 15:50 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

بروسیا دورتموند رقم انتقال آلکاسر را اعلام کرد

پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی بروسیا دورتموند از شرایطش در این باشگاه ناراضی است و به جدایی فکر می کند.

بروسیا دورتموند رقم انتقال آلکاسر را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، پاکو آلکاسر تابستان 2018 بود که از بارسا با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی راهی دورتموند شد و در مدتی اندک به قدری خوش درخشید که پس از چند ماه باشگاه آلمانی قرارداد او را دائمی کرد.

 

 

1466212

 

 

شرایط برای آلکاسر پس از قطعی شدن قراردادش تغییر کرد و یکی دو مصدومیت بد نیز مزید بر علت شد تا او درخشش همیشگی را نداشته باشد. آلکاسر فصل جاری نیز اغلب روی نیمکت حضور داشته و حالا قصد جدایی دارد.

گفته می شود اتلتیکو مادرید جدی ترین تیم خواهان آلکاسر است و بروسیا دورتموند نیز رقم انتقال را 40 میلیون یورو اعلام کرده است.

 

دورتموند اخیرا ارلینگ هالند را با 21 میلیون یورو به خدمت گرفته و یولیان وایگل را نیز با 20 میلیون یورو به بنفیکا واگذار کرد. تیم آلمانی حالا به دنبال جذب یک هافبک باکیفیت به جای وایگل است و با واگذاری آلکاسر به اتلتیکو، از منابع مالی لازم برای این کار برخوردار خواهد شد.

از سوی دیگر شرایط اتلتیکو برای یک خرید بزرگ در زمستان دشوار است و خطر نقض فیرپلی مالی این تیم را تهدید می کند. به همین دلیل سران باشگاه قصد دارند آلکاسر را به صورت قرضی ولی با بند خرید دائمی به خدمت بگیرند.

اردوی زمستانی دورتموند از دو روز دیگر در ماربیای اسپانیا آغاز خواهد شد و گفته می شود همان جا مذاکرات نهایی برای انتقال الکاسر صورت خواهد گرفت.

 

 

 

1427172

 

دیدگاه‌ها