کد خبر : 1659860 | 14 دی 1398 ساعت 13:45 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

ورون: ضربات آزاد را از میهایلوویچ آموختم

خوان سباستین ورون، اسطوره فوتبال آرژانتین و سرمربی فعلی استودیانتس می‌گوید زدن ضربات آزاد را از هم‌تیمی سابقش در لاتزیو سینیشا میهایلوویچ آموخته است.

 ورون: ضربات آزاد را از میهایلوویچ آموختم

به گزارش "ورزش سه"، خوان سباستین ورون، اسطوره فوتبال آرژانتین که این روزها سکان هدایت باشگاه استودیانتس این کشور را به دست دارد می‌گوید زمانی که در لاتزیو بازی می‌کرده و با سینیشا میهایلوویچ همبازی بوده زدن ضربات آزاد را از او آموخته است.

 

1466605

 

ورون در اولین سالهای قرن بیست و یکم به مدت دو فصل در لاتزیو بازی کرد و با پیراهن این تیم یک بار به قهرمانی اسکودتو، یک بار به قهرمانی جام حذفی ایتالیا و یک بار به قهرمانی سوپرجام این کشور دست یافت.

 

ورون می‌گوید همانطور که خودش زدن ضربات آزاد را از سینیشا میهایلوویچ آموخته بود بعدها که با خواکین کورئا ستاره این روزها لاتزیو همبازی شده بوده، زدن ضربات آزاد را به او آموخته است.

 

خوان سباستین ورون در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" کورئا زمانی که خیلی جوان بود یک روز در زمین جلوی من را گرفت و از من پرسید که بهترین راه برای زدن ضربات آزاد چیست. من هم به او یاد دادم که چطور باید به پا و بدنش شکل خاصی بدهد تا ضربات آزاد را به بهترین شکل ممکن بزند".

 

1466607

 

ورون سپس به خاطرات خود با سینیشا میهایلوویچ اشاره می‌کند که در باشگاه‌های سمپدوریا، لاتزیو و اینتر با او همبازی بوده است. ورون در این باره گفت:" من خودم هم زدن ضربات آزاد را از سیینشا یاد گرفته بودم. میهایلوویچ برای من مثل یک برادر است. فوتبال من در ایتالیا در کنار او شروع شد و در کنار او به پایان رسید. او همیشه کنارم بود و از من حمایت می‌کرد".

 

سینیشا میهایلوویچ در سری آ به خاطر ضربات آزاد استثنایی خود مشهور بود و در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا 28 گل از روی ضربات آزاد به ثمر رساند.

 

1466606

 

دیدگاه‌ها